Android Pay wprowadza swój pierwszy program lojalnościowy. Z Coca-Colą

fot. © Kirill_M - bank zdjęć Fotolia.com

Chyba większość z nas na to czekała. O ile na świecie takie programy lojalnościowe są już bardzo popularne, o tyle w Polsce dopiero zaczyna się na nie moda. Android Pay w nią wkroczył i to całkiem pewnym krokiem, bo towarzyszy mu Coca Cola.

Usługa Google’a jest stosunkowo młoda, ale już zaczyna swoje podboje na rynku. Aby zachęcić użytkowników do powrotu do Android Pay w niekonwencjonalny i koniecznie konkurencyjny sposób, firma postanowiła zaprosić do udziału Coca Colę, która okazała się pierwszą firmą uczestniczącą w programie lojalnościowym Android Pay.

Jak będzie wyglądać?

Zdobywanie punktów w pakiecie lojalnościowym odbywać się będzie w bardzo prosty sposób. Automaty wendingowe wyposażone w system NFC będą premiować każdy zakup napojów za pomocą Android Pay i zbierać je, aby potem użytkownik miał możliwość wymienić zebrane punkty na nagrodę. Póki co nie wiadomo jakich nagród mogą się spodziewać uczestnicy pakietu lojalnościowego, ale firma pewnie i o tym niedługo nas poinformuje.

Oficjalnie nie wiem kiedy nowa usługa wejdzie do życia, ale firma zapewnia, że stanie się to już “wkrótce”. A jakże. Nie zmienia to jednak faktu, że pomimo pierwszego, małego kroczku jaki wykonał Google, jest to niewątpliwie ogromna szansa na pozyskanie nie tylko nowych klientów, ale i partnerów. Poskutkować to może jeszcze większą ekspansją Androida, z którego i tak na chwilę obecną korzysta ponad 80% użytkowników na rynku urządzeń mobilnych.


Bądź na bieżąco!
Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter.