Technologia NFC znajduje się w coraz większej liczbie urządzeń. Znajduje też swoje wykorzystanie, np. w inteligentnych domach czy samochodach. A w dodatku jest bezdotykowa i bezpieczna.
Android Pay wprowadza swój pierwszy program lojalnościowy. Z Coca-Colą
Chyba większość z nas na to czekała. O ile na świecie takie programy lojalnościowe są już bardzo popularne, o tyle w Polsce dopiero zaczyna się na nie moda. Android Pay w nią wkroczył i to całkiem pewnym krokiem, bo towarzyszy mu Coca Cola.
iBeacon – technologia jutra, którą wykorzystują już świetne polskie aplikacje
Wykorzystujące mikrolokalizację iBeacony robią się coraz popularniejsze i co ciekawe, Polska jest jednym z pionierów w zakresie tej technologii. Estimote i Inifity to dwa najbardziej cenione projekty, a do nich dołączaj już kolejne.
Apple przekonuje: Portfel to przeżytek
W ostatnich dniach Apple udowodnił, że jest w formie. Już teraz możemy za darmo ściągnąć darmowy album U2, w najbliższych dniach dostępny stanie się iPhone 6, a ledwie tygodnie dzielą amerykańskich użytkowników od Apple Pay. Eksperci z laboratorium Sophos już teraz głośno zastanawiają się nad bezpieczeństwem tego produktu Apple.
Apple szykuje przełom w mobilnych płatnościach?
Wraz ze zbliżającą się premierą nowego iPhone’a do sieci wycieka coraz więcej informacji o prawdopodobnych możliwości telefonu. Tym razem chodzi o mobilne płatności. Firma spod znaku nadgryzionego jabłka ponoć pracuje nad systemem, który zapewni użytkownikom ich smartfonów większe bezpieczeństwo w przypadku transakcji za pomocą telefonu.
M-commerce: jak sprzedawać za pomocą smartfonów
Aplikacje do płatności mobilnych, iBeacons, mobilne czytniki kart płatniczych i kodów kreskowych. Zobacz, jak przy pomocy nowoczesnej technologii zachęcić do zakupu w Twoim sklepie użytkowników urządzeń mobilnych?
Lokalizacja w sklepach: połączenie offline i online
Jak aktywizować w “fizycznych miejscach sprzedaży” osoby, które decyzje zakupowe podejmują online oraz dużą część zakupów realizują w internecie? Zapraszam na przegląd narzędzi i technik m-commerce, które pomagają zachęcić użytkowników smartfonów do kupowania w trybie offline.