Zobacz, jak sprzedają lokalne wyniki wyszukiwania

fot. © Ingo Bartussek - bank zdjęć Fotolia.com

90% Polaków korzysta z wyszukiwania lokalnego, jednakże wiele przedsiębiorstw wciąż nie przywiązuje wagi do lokalnej reklamy. A jak pokazują wyniki badań na rynku amerykańskim – aż połowa internautów wraca w odnalezione w ten sposób miejsca, a prawie co piąty (18%) dokonuje zakupu.

Czytaj więcej...

Lokalizacja w sklepach: połączenie offline i online

fot. © Stuart Miles - Fotolia.com

Jak aktywizować w „fizycznych miejscach sprzedaży” osoby, które decyzje zakupowe podejmują online oraz dużą część zakupów realizują w internecie? Zapraszam na przegląd narzędzi i technik m-commerce, które pomagają zachęcić użytkowników smartfonów do kupowania w trybie offline.

Czytaj więcej...

Jesteś w obcym mieście? Smartfon pomoże Ci sprawdzić, gdzie dobrze zjeść

fot. © Kzenon - Fotolia.com

Będąc w obcym mieście, nie znając okolicznych lokali często zdarza się wybierać ten, który jest najbliżej albo wygląda dobrze z zewnątrz. Nie zawsze okazuje się to dobrym pomysłem i zamiast wychodzić zadowolonym i najedzonym, wychodzimy głodni i źli. Jako konsumenci mamy szeroki wybór lokali i restauracji, w których można dobrze zjeść. Skąd jednak wiedzieć, że to właśnie ta? Z pomocą przychodzą aplikacje mobilne, zbierające opinie i rekomendacje klientów.

Czytaj więcej...

M-commerce po sąsiedzku

fot. © lassedesignen - Fotolia.com

Wraz z popularyzacją smartfonów rodzi się nowy trend – zakupy lokalne. Właśnie do tego zachęcają twórcy mobilnej aplikacji Gimmy. Ich zdaniem produkt, którego poszukujemy może posiadać ktoś mieszkający w tej samej dzielnicy.

Czytaj więcej...