Android w Polsce 2015 – wszechobecny czy odchodzący do lamusa?

fot. Raport Android w Polsce 2015

Raport o użytkowaniu Androida w Polsce to pierwszy tego typu projekt badawczy w Polsce. Pod uwagę brano między innymi czas spędzany ze smartfonem i tabletem, czynności wykonywane na urządzeniach, posiadane aplikacje, ustawienia homescreen, płatności mobilne oraz ocenę szczegółowych aspektów urządzeń mobilnych.

Czytaj więcej...

Pora zainwestować w mobile. Raport dla małych i średnich firm

fot. Raport „Gotowość małych i średnich firm na klienta mobilnego” ActiveMobi

Polscy przedsiębiorcy wciąż nie są przygotowani na nadejście ery mobilnej. To wnioski, które nasuwają się podczas lektury najnowszego raportu „Gotowość małych i średnich firm na klienta mobilnego” przygotowanego przez ActiveMobi. Większość przedsiębiorców nie wie, jak wiele traci, a przecież już ponad połowa klientów używa urządzeń mobilnych w procesie zakupowym.

Czytaj więcej...