Android w Polsce 2015 – wszechobecny czy odchodzący do lamusa?

fot. Raport Android w Polsce 2015

Raport o użytkowaniu Androida w Polsce to pierwszy tego typu projekt badawczy w Polsce. Pod uwagę brano między innymi czas spędzany ze smartfonem i tabletem, czynności wykonywane na urządzeniach, posiadane aplikacje, ustawienia homescreen, płatności mobilne oraz ocenę szczegółowych aspektów urządzeń mobilnych.

Czytaj więcej...

Pora zainwestować w mobile. Raport dla małych i średnich firm

fot. Raport „Gotowość małych i średnich firm na klienta mobilnego” ActiveMobi

Polscy przedsiębiorcy wciąż nie są przygotowani na nadejście ery mobilnej. To wnioski, które nasuwają się podczas lektury najnowszego raportu „Gotowość małych i średnich firm na klienta mobilnego” przygotowanego przez ActiveMobi. Większość przedsiębiorców nie wie, jak wiele traci, a przecież już ponad połowa klientów używa urządzeń mobilnych w procesie zakupowym.

Czytaj więcej...

Rośnie zainteresowanie telewizją mobilną

fot. © Sergey Peterman - Fotolia.com

Telewizja mobilna ma sporo sympatyków, co pokazały wyniki badania sondażowego M²: mobilność i multiscreening. Najwięcej pośród młodych ludzi, spośród których co drugi chętnie korzystałby z telewizji w smartfonie lub tablecie. Dodatkowo większość z nas jest już przyzwyczajona do wykonywania więcej niż jednej czynności w trakcie oglądania telewizji.

Czytaj więcej...