M-commerce po sąsiedzku

Wraz z popularyzacją smartfonów rodzi się nowy trend – zakupy lokalne. Właśnie do tego zachęcają twórcy mobilnej aplikacji Gimmy. Ich zdaniem produkt, którego poszukujemy może posiadać ktoś mieszkający w tej samej dzielnicy.

Czytaj więcej...

M-commerce: kto kupuje, a kto tylko ogląda?

Przynajmniej raz w życiu zrobiliśmy zakupy za pomocą urządzenia mobilnego. W Polsce potencjał w tym zakresie ciągle rośnie – już 1,4 mln Polaków spróbowało mobilnych zakupów na własnej skórze. Jak się okazuje, najpopularniejszą kategorią produktów sprzedawanych w kanale mobilnym są multimedia oraz ubrania.

Czytaj więcej...

Jakie bodźce odbierają urządzenia mobilne?

Zwiększająca się na rynku liczbą urządzeń mobilnych z których przeciętny Polak korzysta na co dzień w domu i w pracy spowodowała, że większość projektów obecnie wdrażanych przez marketerów jest realizowana z myślą o użytkownikach mobilnych. Od strony technologicznej projekty te można podzielić na strony RWD oraz na aplikacje natywne. Które wybrać i dlaczego?

Czytaj więcej...

Perspektywy m-commerce w Polsce. Czy warto już inwestować w ten rynek?

Obroty na polskim rynku e-commerce w 2012 roku, według danych eHandel Polska 2012, wyniosły około 23 mld złotych. Coraz więcej osób kupuje online, co stawia przed internetowymi sklepami coraz to ambitniejsze wyzwania. Jednym z nich jest kiełkujący rynek m-commerce, którego obroty rosną w Polsce o niemal 100% rocznie. Mimo że liczba użytkowników posiadających tablet nieustannie się zwiększa, to nadal smartfony wygrywają wyścig w ilości przeprowadzonych dzięki nim transakcjom w m-commerce.

Czytaj więcej...