M-commerce po sąsiedzku

Wraz z popularyzacją smartfonów rodzi się nowy trend – zakupy lokalne. Właśnie do tego zachęcają twórcy mobilnej aplikacji Gimmy. Ich zdaniem produkt, którego poszukujemy może posiadać ktoś mieszkający w tej samej dzielnicy.

Czytaj więcej...

Jakie bodźce odbierają urządzenia mobilne?

Zwiększająca się na rynku liczbą urządzeń mobilnych z których przeciętny Polak korzysta na co dzień w domu i w pracy spowodowała, że większość projektów obecnie wdrażanych przez marketerów jest realizowana z myślą o użytkownikach mobilnych. Od strony technologicznej projekty te można podzielić na strony RWD oraz na aplikacje natywne. Które wybrać i dlaczego?

Czytaj więcej...

Reklamy z geolokalizacją w Usługach Google Play

Google Play Service to bardzo ważna aplikacja na każdym smartofnie z Androidem, która aktualizuje nasze aplikacje, ale jest prawie niewidoczna. Już wkrótce może okazać się bardziej atrakcyjna dla reklamodawców, gdyż gigant z Mountain View zamierza wprowadzić geolokalizację reklam.

Czytaj więcej...

Mobilny niezbędnik narciarza: 5 aplikacji dla miłośników białego szaleństwa

Jeszcze kilka lat temu do udanej zabawy na stoku potrzebny był tylko śnieg, sprzęt narciarski oraz dobre warunki na trasach zjazdowych. Czasy się jednak zmieniają i aplikacje mobilne zaczynają stanowić nieodłączny element zmagań sportowych. Prezentujemy zestawienie aplikacji, na jakie powinni zwrócić szczególną uwagę fani białego szaleństwa.

Czytaj więcej...

Geolokalizacja w Polsce rozwija się w zawrotnym tempie

Jeszcze 10 miesięcy temu popularność geolokalizacji w Polsce była niewielka, korzystali z niej głównie mieszkańcy Warszawy. Okazuje się, że przez ten czas odnotowano gwałtowny wzrost, zarówno liczby miejsc w których się meldowano, jak i samych zameldowań. Najczęściej meldowano się na warszawskim Starym Mieście.

Czytaj więcej...