Apple Music to usługa streamingowa, która często porównywana jest do Spotify. Jeśli ktoś chce przekonać się, jakie rozwiązanie jest dla niego lepsze, gigant daje teraz ku temu doskonałą okazję.
Spotify z nowym planem dla osób mieszkających razem
Spotify wprowadził nowy pakiet Duo, aby nie generować kłótni z partnerem spowodowanych różnicą w guście muzycznym. My odpowiadamy na pytanie, czy to się w ogóle opłaca.
Cyberprzestępcy wykorzystują nazwiska popularnych DJ-ów
Kaspersky sprawdził, że w utworach takich DJ-ów jak David Guetta, Alan Walker czy Calvin Harris zaszyte były szkodliwe pliki. Jak się przed nimi ustrzec?
Apple Music w końcu z własnym interfejsem
Minęło ponad 4 lata od momentu, gdy Apple uruchomiło swoja aplikację do słuchania muzyki. Od teraz istnieje możliwość słuchania swoich ulubionych utworów na komputerze. Nowy interfejs jest w fazie beta. Dostępna jest dla wszystkich użytkowników, na całym świecie.
Aplikacje mobilne do rozpoznawania muzyki
Jednym z ciekawszych rozwiązań, które zyskuje na popularności są aplikacje do rozpoznawania muzyki. Dzięki nim w jednej chwili można odnaleźć tytuł utworu muzycznego, który słyszymy. I nie tylko.
Apple przejmie aplikację Shazam?
Wygląda na to, że możemy się spodziewać finalizacji transakcji zakupu Shazama przez światowego giganta za kwotę ok. 400 milionów dolarów.
Muzyka Hi-Fi w telefonach LG. Niestety tylko w wybranych modelach
Jeszcze w sierpniu, LG wprowadzi na rynek usługę oferującą muzykę Hi-Fi. Niestety, będzie to dotyczyło tylko niektórych modeli smartfonów tej marki.
Aplikacje do rozpoznawania muzyki. Sprawdź, jak Cię mogą zadziwić…
Gdy słyszysz interesujący utwór w radiu, zamiast biec do komputera sprawdzać ramówkę radia lub dzwonić do redakcji, wystarczy wyciągnąć smartfona i włączyć odpowiednią aplikację, która rozpozna, jaki utwór w tej chwili jest grany. Większość aplikacji rozpoznaje muzykę błyskawicznie. Wypróbuj i daj się zaskoczyć!
Zarobili 20 tys. dolarów na ciszy za pomocą Spotify
Amerykańska kapela Vulfpeck zarobiła 20 tys. dolarów na utworach, które były… ciszą. Fani odsłuchiwali album Sleepify nocą, zgodnie z poleceniami zespołu. Czy była to próba obnażenia słabości modelu biznesowego Spotify czy genialny chwyt pozwalający zarobić na trasę koncertową?