Poznaj potencjał handlu mobilnego

Najbardziej śmiali analitycy przewidywali, że już w 2008 roku korzystanie z sieci mobilnej przewyższy korzystanie z Internetu. Może i spóźnieni o kilka lat, aktualnie jesteśmy świadkami tego trendu w skali globalnej. Poznaj potencjał handlu mobilnego wraz ze światowym bestsellerem.

Czytaj więcej...

Zobacz, jak sprzedają lokalne wyniki wyszukiwania

90% Polaków korzysta z wyszukiwania lokalnego, jednakże wiele przedsiębiorstw wciąż nie przywiązuje wagi do lokalnej reklamy. A jak pokazują wyniki badań na rynku amerykańskim – aż połowa internautów wraca w odnalezione w ten sposób miejsca, a prawie co piąty (18%) dokonuje zakupu.

Czytaj więcej...

Kto zarobi na rynku m-commerce w Polsce?

Polski rynek m-commerce szybko się rozwija – w ubiegłym roku jego wartość wyniosła pół miliarda złotych, a w tym roku ma się podwoić. Wdrażanie rozwiązań mobilnych stało się sprawą priorytetową dla wielu polskich przedsiębiorstw, natomiast wśród konsumentów widać wreszcie realne zainteresowanie tym kanałem zakupowym.

Czytaj więcej...

M-commerce: kto kupuje, a kto tylko ogląda?

Przynajmniej raz w życiu zrobiliśmy zakupy za pomocą urządzenia mobilnego. W Polsce potencjał w tym zakresie ciągle rośnie – już 1,4 mln Polaków spróbowało mobilnych zakupów na własnej skórze. Jak się okazuje, najpopularniejszą kategorią produktów sprzedawanych w kanale mobilnym są multimedia oraz ubrania.

Czytaj więcej...

Perspektywy m-commerce w Polsce. Czy warto już inwestować w ten rynek?

Obroty na polskim rynku e-commerce w 2012 roku, według danych eHandel Polska 2012, wyniosły około 23 mld złotych. Coraz więcej osób kupuje online, co stawia przed internetowymi sklepami coraz to ambitniejsze wyzwania. Jednym z nich jest kiełkujący rynek m-commerce, którego obroty rosną w Polsce o niemal 100% rocznie. Mimo że liczba użytkowników posiadających tablet nieustannie się zwiększa, to nadal smartfony wygrywają wyścig w ilości przeprowadzonych dzięki nim transakcjom w m-commerce.

Czytaj więcej...