Poznaj potencjał handlu mobilnego

fot. ©  lassedesignen- bank zdjęć Fotolia.com

Najbardziej śmiali analitycy przewidywali, że już w 2008 roku korzystanie z sieci mobilnej przewyższy korzystanie z Internetu. Może i spóźnieni o kilka lat, aktualnie jesteśmy świadkami tego trendu w skali globalnej. Poznaj potencjał handlu mobilnego wraz ze światowym bestsellerem.

Czytaj więcej...

Zobacz, jak sprzedają lokalne wyniki wyszukiwania

fot. © Ingo Bartussek - bank zdjęć Fotolia.com

90% Polaków korzysta z wyszukiwania lokalnego, jednakże wiele przedsiębiorstw wciąż nie przywiązuje wagi do lokalnej reklamy. A jak pokazują wyniki badań na rynku amerykańskim – aż połowa internautów wraca w odnalezione w ten sposób miejsca, a prawie co piąty (18%) dokonuje zakupu.

Czytaj więcej...

Kto zarobi na rynku m-commerce w Polsce?

fot. © apops - Fotolia.com

Polski rynek m-commerce szybko się rozwija – w ubiegłym roku jego wartość wyniosła pół miliarda złotych, a w tym roku ma się podwoić. Wdrażanie rozwiązań mobilnych stało się sprawą priorytetową dla wielu polskich przedsiębiorstw, natomiast wśród konsumentów widać wreszcie realne zainteresowanie tym kanałem zakupowym.

Czytaj więcej...

„Kup teraz” na smartfonie – jak skłonić do tego klienta?

fot. © bloomua - Fotolia.com

Dla prawie połowy klientów ostateczny kanał zakupu nie ma większego znaczenia. Mobilność może więc sprzyjać popularyzacji naszego biznesu. Jak dotrzeć do klienta, który w ciągu dnia korzysta z wielu urządzeń mobilnych jednocześnie i przekonać go do transakcji lub pozostawienia danych za pomocą tabletu lub smartfona?

Czytaj więcej...

M-commerce: kto kupuje, a kto tylko ogląda?

fot. © tashka2000 - Fotolia.com

Przynajmniej raz w życiu zrobiliśmy zakupy za pomocą urządzenia mobilnego. W Polsce potencjał w tym zakresie ciągle rośnie – już 1,4 mln Polaków spróbowało mobilnych zakupów na własnej skórze. Jak się okazuje, najpopularniejszą kategorią produktów sprzedawanych w kanale mobilnym są multimedia oraz ubrania.

Czytaj więcej...

Perspektywy m-commerce w Polsce. Czy warto już inwestować w ten rynek?

fot. © bloomua - Fotolia.com

Obroty na polskim rynku e-commerce w 2012 roku, według danych eHandel Polska 2012, wyniosły około 23 mld złotych. Coraz więcej osób kupuje online, co stawia przed internetowymi sklepami coraz to ambitniejsze wyzwania. Jednym z nich jest kiełkujący rynek m-commerce, którego obroty rosną w Polsce o niemal 100% rocznie. Mimo że liczba użytkowników posiadających tablet nieustannie się zwiększa, to nadal smartfony wygrywają wyścig w ilości przeprowadzonych dzięki nim transakcjom w m-commerce.

Czytaj więcej...