Jak osiągnąć 2 mln odwiedzających witrynę mobilną w ciągu roku? Książka Digital Business i E-commerce Management

DSC_0273

700 stron teorii i praktyki, 3 kroki do osiągnięcia sukcesu – strategia, realizacja i praktyka oraz wszystkie odpowiedzi na trudne pytania dotyczące e-biznesu. Nie bez powodu książka „Digital Business i E-commerce Management” to światowy bestseller.

Książka Digital Business i E-commerce Management

Najnowsze wydanie światowego bestsellera to źródło odpowiedzi na wszystkie trudne pytania dotyczące e-biznesu. Autorem książki jest Dave Chaffey, który jest autorytetem w tej dziedzinie. Łączy on myślenie akademickie z praktyką zawodową, a przez to odkrywa tajniki działania digital business.

3 kroki do sukcesu

Książka została podzielona na 3 główne części – wprowadzenie, strategia i zastosowanie oraz wdrażanie, dzięki czemu jej czytelnik nie „zgubi” się w 700 stronach materiału. Również w tym celu kompendium wiedzy zostało bardzo dobrze opracowane graficznie. Kolory, podrozdziały i tabele ułatwiają współpracę z książką i umożliwiają skupienie się na nauce w pełni. Inne kolory odpowiadają ćwiczeniom, a inne studiom przypadku. Nauka na przykładach jest jedną z głównych zalet tej książki, a zawarte w tekście opisy przypadków, często pochodzą z magazynu Financial Times i ilustrują one aktualne przykłady stosowania e-handlu oraz związane z tym następstwa.

Biznes cyfrowy i e-handel

W książce „Digital Business i E-commerce Management” zostały opisane między innymi nowe techniki wykorzystywane w marketingu cyfrowym na przykład promocja w mediach społecznościowych. Czytelnik zyska również szczegółowe informacje dotyczące tworzenia spójnych doświadczeń użytkowników zarówno na urządzeniach mobilnych, jak i stacjonarnych. Co więcej odbiorca będzie mieć pewność, jakie podejście do analizowania, planowania i wdrażania strategii e-commerce jest najlepsze dla poszczególnych rodzajów organizacji.

Kilka słów o autorze

Dave Chaffey zarządza własnym biznesem cyfrowym Smart Insights czyli firmą analityczną będącą jednocześnie wydawcą internetowym, która publikuje porady i ostrzeżenia związane z najlepszymi praktykami i rozwojem branży przeznaczone dla cyfrowych marketingowców i menadżerów zajmujących się e-handlem. Doradzał w dziedzinie strategii marketingu cyfrowego i e-handlu licznym firmom, takim jak Barclayard, HSBC, Mercedes – Benz czy Nokia.

Handel mobilny

Jako, że potencjał handlu mobilnego jest wyraźnie widoczny i mocno związany z e-handlem, w kompendium wiedzy na temat digital business nie mogło zabraknąć kilku stron poświęconych tej tematyce. Dave Chaffey przytoczył wiele statystyk, które potwierdzają wzrost popularności aplikacji mobilnych. Skupił się on również na marketingu mobilnym oraz marketingu opartym na lokalizacji, który jest coraz częściej używany. W książce Digital Business i E-commerce Management czytelnik znajdzie tabele bogate w rozwiązania praktyczne na przykład pięć popularnych wyzwań związanych z obecnością online na platformach mobilnych albo przykładowe cele związane z platformami mobilnymi i strategie ich realizacji.

Bestseller

Co jeszcze wyróżnia tę książkę na tle pozostałych? Pojęcia takie jak m-handel, kanały RSS czy CRM przestają być czarna magią. W tekście specjalnie dla osób, które z digital business stykają się po raz pierwszy, na boku zostały wytłumaczone skróty, które funkcjonują w branży.  Bardzo ciekawe informacje zostały zawarte w ramce „Najnowsze trendy”. Na przykład prognozy zakładały, że korzystanie z sieci na urządzeniach mobilnych przekroczy czas spędzany w sieci na komputerach stacjonarnych dlatego warto śledzić najświeższe statystki na temat korzystania z sieci i aplikacji na urządzenia mobilnych.

To kompendium wiedzy jest przeznaczone dla każdego, kto interesuje się zajmuje biznesem cyfrowym – od studentów po menadżerów.

 

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter.