Mobilny organizer: 3 aplikacje do planowania obowiązków

fot. © Laurent Hamels - Fotolia.com

fot. © Laurent Hamels - Fotolia.com

fot. © Laurent Hamels – Fotolia.com

Jak efektywnie zaplanować każdy dzień? Pomagamy wybrać mobilną aplikację do skutecznego zarządzania swoim czasem.

Idea zapisywania ważnych wydarzeń czy zadań do wykonania na kartkach papieru odchodzi powoli do lamusa, dając pole do popisu aplikacjom mobilnym. Odpowiednie planowanie czasu jest wymagane niemal w każdej pracy i sprawdza się także poza nią. Przedstawiamy trzy programy, które pozwalają na bardziej efektywne wykonywanie codziennych obowiązków, poprzez sprawne zarządzanie.

1. ColorNote

Prosta, ale bardzo funkcjonalna aplikacja, ciesząca się sporym uznaniem wśród jej użytkowników. ColorNote daje możliwość tworzenia klasycznych notatek oraz list kontrolnych (ang. checklist), z dodatkowymi przypomnieniami. Dostępny w aplikacji kalendarz pozwala także na przypięcie notatek z zadaniami pod konkretną datą. Dla zabezpieczenia wszystkich ważnych danych możemy utworzyć kopie zapasowe, np. na karcie microSD oraz dokonać synchronizacji z innymi urządzeniami. Program jest w pełni darmowy, jednak dostępny tylko w angielskiej wersji językowej.

Aplikacja dostępna na platformę: Android

ColorNote

2. Any.do

Menedżer zadań idealnie sprawdzający się w zarządzaniu zadaniami i przypomnieniami. Pierwszym elementem, który zachęca do korzystania z Any.do jest ładny i minimalistyczny interfejs, z podziałem na dwie kategorie: “praca” oraz “osobiste”. Dodatkowym atutem jest kalendarz Cal: Any.do, który za pierwszym razem należy pobrać osobno ze sklepu internetowego. Za jego pomocą  dokładnie zaplanujemy każde wydarzenie, dodając datę, godzinę, notkę, a nawet miejsce na wewnętrznej mapie. Program daje także możliwość rozdzielania zapisanych zadań pomiędzy osoby znajdujące się na liście kontaktów.

Aplikacja dostępna na platformy: Android, iOS

AnyDo

3. ToDoist

Kolejna aplikacja typu GTD (ang. get things done), pozwalająca zachować wysoką wydajność pracy. ToDoist idealnie sprawdza się przy wdrażaniu różnego rodzaju projektów, zawierających wiele poziomów realizacji oraz klasyfikację priorytetów. Aplikacja przypomina również o pojedynczych zadaniach zaplanowanych na konkretny dzień. Dostępny jest zbiór pluginów (Chrome i Firefox), dzięki którym możliwa jest szybka integracja ToDoist oraz integracja z kontem Google. Niestety darmowa wersja programu nakłada pewne ograniczenia, np. wyklucza tworzenie spersonalizowanych etykiet -pozwalających lepiej organizować i filtrować zadania – oraz nakłada limit czasowy na synchronizację danych. Cennik usługi premium znajduje się na oficjalnej stronie Todoist.com

Aplikacja dostępna na platformy: Android, iOS

ToDoist


Bądź na bieżąco!
Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter.