Brand journalism – nowa era PR, która święci triumfy

Wartościowy i angażujący content to tylko część efektywnego brand journalismu. Potrzebne są również odpowiednie narzędzia, mierzenie zasięgów i optymalizoanie wydatków budżetowych. Jak sobie z tym wszystkim poradzić? Odpowiedzi na te pytania w najnowszym e-booku „Content Standard” na temat brand journalismu, którego wydawcą jest ContentHouse, a patronem MobileClick.

Marki coraz częściej decydują się na tworzenie wokół siebie pewnej historii opowiadającej o nich i  sposób nienachalny, promujący dany produkt czy usługę. Dzięki temu praca PR-owca przeszła rewolucję, która dziś jest o wiele bardziej wymagająca niż kiedyś, ale i potrafiąca przynosić rewelacyjne efekty. Aby wyjaśnić wszelkie wątpliwości, powstał ebook “Content Standard”, który tym razem skupia się właśnie na brand journalismie.

Brand journalism nową erą PR?

Brand journalism to tak naprawdę Nowy PR, który kreuje dziennikarski sposób myślenia o komunikacji. W efekcie pozwala zamienić tradycyjne i do bólu klasyczne myślenie o PR – jednostronne i angażujące w nikłym stopniu konsumenta, w działania precyzyjnie wymierzone, angażujące, wciągające w wir narracji, którą kreuje marka – komentuje Grzegorz Miłkowski, Managing Director, ContentHouse, wydawca e-booka.

W publikacji znaleźć można zestaw narzędzi do brand journalismu, wskazówki dotyczące mierzenia skuteczności działań, komentarze ekspertów branżowych oraz prognozy dotyczące brand journalismu w 2016. Redakcja wybrała inspirujące kampanie z rynku polskiego i zagranicznego, m. in. takich marek jak McDonald’s, Disney, Red Bull czy Allegro.

E-book dostępny jest pod linkiem: http://contenthouse.pl/publikacje/

Standardy dobrego contentu

„Content Standard” to cykl e-booków, wyznaczających standardy skutecznych działań content marketingowych, opierających się o najnowsze trendy, opinie marketingowych ekspertów oraz benchmarki najlepszych polskich i zagranicznych kampanii.


Bądź na bieżąco!
Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter.