Wartościowy i angażujący content to tylko część efektywnego brand journalismu. Potrzebne są również odpowiednie narzędzia, mierzenie zasięgów i optymalizoanie wydatków budżetowych. Jak sobie z tym wszystkim poradzić? Odpowiedzi na te pytania w najnowszym e-booku „Content Standard” na temat brand journalismu, którego wydawcą jest ContentHouse, a patronem MobileClick.
Marki coraz częściej decydują się na tworzenie wokół siebie pewnej historii opowiadającej o nich i sposób nienachalny, promujący dany produkt czy usługę. Dzięki temu praca PR-owca przeszła rewolucję, która dziś jest o wiele bardziej wymagająca niż kiedyś, ale i potrafiąca przynosić rewelacyjne efekty. Aby wyjaśnić wszelkie wątpliwości, powstał ebook “Content Standard”, który tym razem skupia się właśnie na brand journalismie.
Brand journalism nową erą PR?
– Brand journalism to tak naprawdę Nowy PR, który kreuje dziennikarski sposób myślenia o komunikacji. W efekcie pozwala zamienić tradycyjne i do bólu klasyczne myślenie o PR – jednostronne i angażujące w nikłym stopniu konsumenta, w działania precyzyjnie wymierzone, angażujące, wciągające w wir narracji, którą kreuje marka – komentuje Grzegorz Miłkowski, Managing Director, ContentHouse, wydawca e-booka.
W publikacji znaleźć można zestaw narzędzi do brand journalismu, wskazówki dotyczące mierzenia skuteczności działań, komentarze ekspertów branżowych oraz prognozy dotyczące brand journalismu w 2016. Redakcja wybrała inspirujące kampanie z rynku polskiego i zagranicznego, m. in. takich marek jak McDonald’s, Disney, Red Bull czy Allegro.
E-book dostępny jest pod linkiem: http://contenthouse.pl/publikacje/
Standardy dobrego contentu
„Content Standard” to cykl e-booków, wyznaczających standardy skutecznych działań content marketingowych, opierających się o najnowsze trendy, opinie marketingowych ekspertów oraz benchmarki najlepszych polskich i zagranicznych kampanii.