Miniony rok obfitował w wiele kreatywnych kampanii mobilnych. Było śmiesznie, zaskakująco, ale i całkiem poważnie. To kolejny znak, że technologie mobilne coraz chętniej wykorzystywane są aktywnie w promocji, a niektóre pomysły rzeczywiście zachwycają. W przygotowanym zestawieniu prezentujemy 5 najciekawszych akcji związanych z urządzeniami mobilnymi. Koniecznie zobaczcie!
Znamy zwycięzców Mobile Trends Awards 2014
16 stycznia 2014 zostały wręczone nagrody Mobile Trends Awards przyznawane dla branży mobilnych technologii za najlepsze realizacje z minionego roku. Zwycięzców wyłoniono aż w szesnastu kategoriach.
Mobile Trends 2014 – o mobilnych trendach po raz trzeci w Krakowie
Trzecia edycja Mobile Trends Conference & Awards odbędzie się w styczniu 2014. Organizatorzy planują w tym roku ugościć około 700 osób z Polski i Europy. Powszechność urządzeń mobilnych stała się
Technologie rozpoznawania obrazu zmienią zasady marketingu
Globalne marki coraz częściej odchodzą od umieszczania QR kodów na swoich materiałach promocyjnych, zastępując je bardziej innowacyjnymi i naturalnymi dla konsumentów rozwiązaniami.
Nie opłaca się tworzyć aplikacji do m-commerce
Nadal nie opłaca się małym i średnim przedsiębiorcom tworzyć aplikacji mobilnych. Warto jednak obserwować, co dzieje się na rynku m-commerce, bo w przyszłości może on okazać się bardzo przydatnym medium zwiększającym sprzedaż.
Cenna prywatność. Czego boją się użytkownicy?
Planując promocje w portalach społecznościowych, czy też docierając do użytkowników mobilnej technologi, niejednokrotnie chcemy zaangażować potencjalnego klienta. Trzeba robić to ostrożnie, aby nie przestraszyć użytkowników.
Smartfony w Polsce: rzadziej poczta, częściej Facebook
Zmienia się sposób korzystania z urządzeń mobilnych przez Polaków. Oprócz zmian na gruncie komunikacji z innymi użytkownikami, częściej zaczęliśmy wykorzystywać smartfony do łączenia się z internetem w domu, zastępując tymi urządzeniami wysłużone komputery.
Konta Google zasila ponad połowa przychodów z reklamy mobilnej
Jeden gracz rządni na rynku reklamy internetowej. Google mają zdecydowanie największy udział a tym rynku, w sektorze mobile widać jeszcze wyraźniej dominację firmy z Mountain View. Natomiast najbardziej dynamicznie rozwija się Twitter.
“Nie mogłem dzwonić, wiec zrezygnowałem z nakładki” – specjaliści o Facebook Home
Na polskim rynku jest dostępny już Facebook Home. Spytaliśmy kilku specjalistów, którzy testowali tą nakładkę, jak jak ją oceniają. Niestety nie za dobrze. Główne zarzuty to ingerencja w smartfona, ograniczanie jego podstawowych funkcji. Eksperci wskazują również,
Poranek ze smartfonem
Ciężko nam się rozstać z urządzeniami mobilnymi, zwłaszcza smartfonami, towarzyszą ona nam cały czas, często od samego początku dnia. Według najnowszych badań dotyczących użytkowników tych urządzeń, często uruchomienie smatrfona to pierwsza czynność jaką wykonujemy po przebudzeniu.