Firma Percolate przygotowała zestawienie 50 wykresów będących syntezą kluczowych trendów, spostrzeżeń i perspektyw dalszych zmian, wywołanych ciągle wzrastającą popularnością urządzeń mobilnych.
Ile wart jest rynek reklamy tabletowej w Polsce?
Śmiało można powiedzieć, że ubiegły rok był rokiem reklamy mobilnej. Zwłaszcza tej przeznaczonej na tablety.
M-commerce po sąsiedzku
Wraz z popularyzacją smartfonów rodzi się nowy trend – zakupy lokalne. Właśnie do tego zachęcają twórcy mobilnej aplikacji Gimmy. Ich zdaniem produkt, którego poszukujemy może posiadać ktoś mieszkający w tej samej dzielnicy.
M-commerce: kto kupuje, a kto tylko ogląda?
Przynajmniej raz w życiu zrobiliśmy zakupy za pomocą urządzenia mobilnego. W Polsce potencjał w tym zakresie ciągle rośnie – już 1,4 mln Polaków spróbowało mobilnych zakupów na własnej skórze. Jak się okazuje, najpopularniejszą kategorią produktów sprzedawanych w kanale mobilnym są multimedia oraz ubrania.
Mobilne płatności: raj zakupowy czy zagrożenie dla pieniędzy?
W 2013 roku co piąty Polak dokonał różnego rodzaju płatności za pośrednictwem smartfona, a co czwarty zamówił w ten sposób produkt lub usługę. Płatności mobilne zdobywają w Polsce coraz większą popularność, a nasz rynek jest jednym z najszybciej rosnących rynków e-commerce w Europie.
HTC One najpopularniejszy, Nokia Lumia najgorzej oceniona przez internautów w badaniu Smart Raport
Smart Raport to badanie popularności wśród polskich internautów wybranych marek i modeli telefonów. Zostało ono zainicjowane przez serwis 4tech.TV należący do grupy Moon Media i narzędzie analityczne Brand24. Przyglądając się głosom polskiego internetu można dowiedzieć się wiele na temat oczekiwać i potrzeb konsumentów.
Jakie bodźce odbierają urządzenia mobilne?
Zwiększająca się na rynku liczbą urządzeń mobilnych z których przeciętny Polak korzysta na co dzień w domu i w pracy spowodowała, że większość projektów obecnie wdrażanych przez marketerów jest realizowana z myślą o użytkownikach mobilnych. Od strony technologicznej projekty te można podzielić na strony RWD oraz na aplikacje natywne. Które wybrać i dlaczego?
Można płacić przez mobilne aplikacje
Płatność mobilna w naszym kraju wciąż raczkuje, ale od pewnego czasu można już płacić smartofnami z pomocą systemu PayU lub w ramach systemy płatności mPay. Jak sprawdzają się oba systemy?
Perspektywy m-commerce w Polsce. Czy warto już inwestować w ten rynek?
Obroty na polskim rynku e-commerce w 2012 roku, według danych eHandel Polska 2012, wyniosły około 23 mld złotych. Coraz więcej osób kupuje online, co stawia przed internetowymi sklepami coraz to ambitniejsze wyzwania. Jednym z nich jest kiełkujący rynek m-commerce, którego obroty rosną w Polsce o niemal 100% rocznie. Mimo że liczba użytkowników posiadających tablet nieustannie się zwiększa, to nadal smartfony wygrywają wyścig w ilości przeprowadzonych dzięki nim transakcjom w m-commerce.
Takie reklamy dominowały w e-gazetach w listopadzie
Reklamy operatorów sieci cieszą się w Polsce największą popularnością i sympatią użytkowników mediów, ale w listopadzie czytelnicy e-wydań zobaczyli tylko cztery kampanie branży telekomunikacyjnej. To prawie 60 procentowy spadek w porównaniu do października.