5 najciekawszych kampanii z użyciem technologii mobilnych

Miniony rok obfitował w wiele kreatywnych kampanii mobilnych. Było śmiesznie, zaskakująco, ale i całkiem poważnie. To kolejny znak, że technologie mobilne coraz chętniej wykorzystywane są aktywnie w promocji, a niektóre pomysły rzeczywiście zachwycają. W przygotowanym zestawieniu prezentujemy 5 najciekawszych akcji związanych z urządzeniami mobilnymi. Koniecznie zobaczcie!

Czytaj więcej...

Reklamy z geolokalizacją w Usługach Google Play

Google Play Service to bardzo ważna aplikacja na każdym smartofnie z Androidem, która aktualizuje nasze aplikacje, ale jest prawie niewidoczna. Już wkrótce może okazać się bardziej atrakcyjna dla reklamodawców, gdyż gigant z Mountain View zamierza wprowadzić geolokalizację reklam.

Czytaj więcej...

Jakie formy reklamowe sprawdzają się na urządzeniach mobilnych?

Skuteczność typowych banerów reklamowych jest znikoma, dlatego od dawna reklamodawcy próbują wypracować nowy format dla marketingu – bardziej angażujący odbiorcę i pozostającą na dłużej w pamięci. Urządzenia mobilne pozwalają na większą interaktywność, co stwarza dodatkowe możliwości dla reklamodawców. Czy nowoczesne reklamy w formacie rich media okażą się efektywne?

Czytaj więcej...