Mimo stale pojawiających się alternatyw, czyli znanych komunikatorów internetowych, krótkie wiadomości tekstowe mają się świetnie.
Trendy mobilne podczas In Digital Marketing
Jak stworzyć aplikację zaspokajającą zarówno potrzeby klienta, jak i użytkownika? Co zrobić, by utrzymać ją przy życiu? Jak Apple poradziło sobie ze storytellingiem?
Poznaj sposoby, dzięki którym odniesiesz sukces marketingowy
Podczas In Digital Marketing, konferencji, której patronuje MobileClick, będzie można się spotkać ze specjalistami z Polski i Europy, m.in. z Niemiec, Holandii, Finlandii, Estonii, Szwecji oraz Wielkiej Brytanii, a to nie wszystko. Wydarzenie poświęcone jest marketingowi cyfrowemu oraz pracy w świecie mobile.
Google jest tak zdesperowane, że będzie Wam płacić za przejście do Google Apps
Wczoraj Google wydało oświadczenie, w którym firma wyjaśniła nowe zasady. Zasady, dzięki którym przejście z innej umowy korporacyjnej do Google Apps nie będzie nas kosztowało ani grosza, bo wszystkie opłaty związane z umową, poniesie nie kto inny jak Google Apps. Brzmi tak pięknie, że aż nierealnie?
“Kup teraz” na smartfonie – jak skłonić do tego klienta?
Dla prawie połowy klientów ostateczny kanał zakupu nie ma większego znaczenia. Mobilność może więc sprzyjać popularyzacji naszego biznesu. Jak dotrzeć do klienta, który w ciągu dnia korzysta z wielu urządzeń mobilnych jednocześnie i przekonać go do transakcji lub pozostawienia danych za pomocą tabletu lub smartfona?
Obawy koncernu Springer sprawdzają się. Google wprowadza głosowe wyszukiwanie hoteli i restauracji na Androidzie
Jeszcze niedawno Mathias Döpfner, prezes koncernu medialnego Axel Springer opublikował tekst, w którym wyraził swoje obawy wobec monopolizacji rynku przez Google. I w rzeczy samej są ku temu kolejne powody. Google wprowadza możliwość wyszukiwania hoteli i restauracji w wyszukiwarce na Androida.
Łatwiejsze zarządzanie firmą za pomocą 3 aplikacji mobilnych
W przypadku prowadzenia większości biznesów mamy do czynienia z pewnymi schematami działań. Do takich należą na pewno zarządzanie relacjami z klientem, kontakty biznesowe oraz nadzór finansowy przedsiębiorstwa. Przedstawiamy 3 aplikacje, które mogą pomóc przedsiębiorcom w codziennym zmaganiu się z biznesem.
5 najciekawszych kampanii z użyciem technologii mobilnych
Miniony rok obfitował w wiele kreatywnych kampanii mobilnych. Było śmiesznie, zaskakująco, ale i całkiem poważnie. To kolejny znak, że technologie mobilne coraz chętniej wykorzystywane są aktywnie w promocji, a niektóre pomysły rzeczywiście zachwycają. W przygotowanym zestawieniu prezentujemy 5 najciekawszych akcji związanych z urządzeniami mobilnymi. Koniecznie zobaczcie!
Reklamy z geolokalizacją w Usługach Google Play
Google Play Service to bardzo ważna aplikacja na każdym smartofnie z Androidem, która aktualizuje nasze aplikacje, ale jest prawie niewidoczna. Już wkrótce może okazać się bardziej atrakcyjna dla reklamodawców, gdyż gigant z Mountain View zamierza wprowadzić geolokalizację reklam.
Jakie formy reklamowe sprawdzają się na urządzeniach mobilnych?
Skuteczność typowych banerów reklamowych jest znikoma, dlatego od dawna reklamodawcy próbują wypracować nowy format dla marketingu – bardziej angażujący odbiorcę i pozostającą na dłużej w pamięci. Urządzenia mobilne pozwalają na większą interaktywność, co stwarza dodatkowe możliwości dla reklamodawców. Czy nowoczesne reklamy w formacie rich media okażą się efektywne?