Poznaj sposoby, dzięki którym odniesiesz sukces marketingowy

startup-photos

Podczas In Digital Marketing, konferencji, której patronuje MobileClick, będzie można się spotkać ze specjalistami z Polski i Europy, m.in. z Niemiec, Holandii, Finlandii, Estonii, Szwecji oraz Wielkiej Brytanii, a to nie wszystko. Wydarzenie poświęcone jest marketingowi cyfrowemu oraz pracy w świecie mobile.

Wśród poruszanych tematów m.in.:

CONNECTED MARKETING : METODY I PRZYKŁADY ŁĄCZENIA ŚWIATA OFFLINE I ŚWIATA MOBILNEGO

Richard Harless poruszy temat tego, w jaki sposób specjaliści ds. marketingu mogą zwiększyć efektywność rozwiązań mobilnych poprzez doznania dźwiękowe oraz wzrokowe, aby usprawnić komunikację z klientem i na bieżąco świadczyć usługi użytkownikom.

WEARABLE TECHNOLOGY – CO, JAK I DLACZEGO?

Nowe technologie rozwijają się szybciej, niż jesteśmy w stanie się ich nauczyć. Wearable technologies to jedna z najnowszych gałęzi urządzeń i rozwiązań, które mają nam pomagać w życiu codziennym. Kamil Brzeziński opowie o tym, co ciekawego jest na tym rynku, jak może to służyć ludziom i przede wszystkim jak mogą to wykorzystać firmy.

JAK ODNIEŚĆ SUKCES DZIĘKI PRZEKAZOM WIDEO?

Wszyscy wybierają przekazy wideo. Ale jak poradzić sobie z przejściem na przekazy wideo w tej nowej rzeczywistości medialnej. Magnus Zaar – ekspert ds. filmów internetowych – opisuje tę nową rzeczywistość związaną z filmami internetowymi. Podaje przykłady na to, co należy zrobić, a czego robić nie wolno…

AUDYT SEO I UŻYTECZNOŚCI

Miłosz Woźniak, Digital Marketing Director w DDS Poland, omówi na przykładach najważniejsze kwestie UX, które mają wpływ na SEO.

DESIGN THINKING W PROJEKTACH CYFROWYCH ORAZ PROJEKTACH ZWIĄZANYCH Z MARKĄ

Obecnie istnieje dość sporo materiałów związanych z pojęciem design thinking. Ale jak to się ma w rzeczywistości do projektów z ograniczonym budżetem oraz brakiem czasu na 2-3 dniowe szkolenia? Pia Betton opowie o paru małych projektach i pokaże, w jaki sposób nawet małe projekty mogą czerpać zyski dzięki takiemu tokowi rozumowania i takim metodom. Opierając się na praktycznym doświadczeniu związanym z licznymi projektami, Pia Betton zaprezentuje zestaw Method Cards tworzony na przestrzeni lat przez Edenspiekermann.

MARKETING VIA MOBILE MESSAGING APPS

Komunikacja stała się już w pełni “mobilna”, głównie dzięki powstaniu takich aplikacji jak Snapchat, Whatsapp, itp. Użytkownicy łączą się, rozmawiają i wchodzą w interakcję ze znajomymi, markami i usługami poprzez aplikacje do obsługi wiadomości prawie przez 24 godziny na dobę. Stefan Bielau omówi związek cyfrowego marketingu z tym wielce angażującym i interaktywnym ekosystemem oraz szanse na jego przetrwanie.

DISRUPTIVE W BRANŻY MARKETINGOWEJ. CZYLI CZEGO POWINNIŚMY SIĘ BAĆ A JUŻ MUSIMY ZAAKCEPTOWAĆ

Tomasz Woźniak opowie, dlaczego disruptive innovation isotnie wpływa na branżę marketingową. Poda przykłady jak technologie, które miały wspierać marketerów pozbawiają dziś ich pracy. Uzasadni dlaczego agencje reklamowe i domy mediowe muszą szukać nowych modeli biznesowych i jaka była w tym rola rewolucji mobilnej. Postara się też przedstawić pozytywne przykłady, w których branża zareagowała właściwie i to w nich należy upatrywać przyszłych liderów.

Bilety dostępne na stronie wydarzenia.

600x275

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter.