Google jest tak zdesperowane, że będzie Wam płacić za przejście do Google Apps

Wczoraj Google wydało oświadczenie, w którym firma wyjaśniła nowe zasady. Zasady, dzięki którym przejście z innej umowy korporacyjnej do Google Apps nie będzie nas kosztowało ani grosza, bo wszystkie opłaty związane z umową, poniesie nie kto inny jak Google Apps. Brzmi tak pięknie, że aż nierealnie?

Czytaj więcej...

„Kup teraz” na smartfonie – jak skłonić do tego klienta?

Dla prawie połowy klientów ostateczny kanał zakupu nie ma większego znaczenia. Mobilność może więc sprzyjać popularyzacji naszego biznesu. Jak dotrzeć do klienta, który w ciągu dnia korzysta z wielu urządzeń mobilnych jednocześnie i przekonać go do transakcji lub pozostawienia danych za pomocą tabletu lub smartfona?

Czytaj więcej...

Obawy koncernu Springer sprawdzają się. Google wprowadza głosowe wyszukiwanie hoteli i restauracji na Androidzie

Jeszcze niedawno Mathias Döpfner, prezes koncernu medialnego Axel Springer opublikował tekst, w którym wyraził swoje obawy wobec monopolizacji rynku przez Google. I w rzeczy samej są ku temu kolejne powody. Google wprowadza możliwość wyszukiwania hoteli i restauracji w wyszukiwarce na Androida.

Czytaj więcej...

Łatwiejsze zarządzanie firmą za pomocą 3 aplikacji mobilnych

W przypadku prowadzenia większości biznesów mamy do czynienia z pewnymi schematami działań. Do takich należą na pewno zarządzanie relacjami z klientem, kontakty biznesowe oraz nadzór finansowy przedsiębiorstwa. Przedstawiamy 3 aplikacje, które mogą pomóc przedsiębiorcom w codziennym zmaganiu się z biznesem.

Czytaj więcej...

5 najciekawszych kampanii z użyciem technologii mobilnych

Miniony rok obfitował w wiele kreatywnych kampanii mobilnych. Było śmiesznie, zaskakująco, ale i całkiem poważnie. To kolejny znak, że technologie mobilne coraz chętniej wykorzystywane są aktywnie w promocji, a niektóre pomysły rzeczywiście zachwycają. W przygotowanym zestawieniu prezentujemy 5 najciekawszych akcji związanych z urządzeniami mobilnymi. Koniecznie zobaczcie!

Czytaj więcej...

Reklamy z geolokalizacją w Usługach Google Play

Google Play Service to bardzo ważna aplikacja na każdym smartofnie z Androidem, która aktualizuje nasze aplikacje, ale jest prawie niewidoczna. Już wkrótce może okazać się bardziej atrakcyjna dla reklamodawców, gdyż gigant z Mountain View zamierza wprowadzić geolokalizację reklam.

Czytaj więcej...

Jakie formy reklamowe sprawdzają się na urządzeniach mobilnych?

Skuteczność typowych banerów reklamowych jest znikoma, dlatego od dawna reklamodawcy próbują wypracować nowy format dla marketingu – bardziej angażujący odbiorcę i pozostającą na dłużej w pamięci. Urządzenia mobilne pozwalają na większą interaktywność, co stwarza dodatkowe możliwości dla reklamodawców. Czy nowoczesne reklamy w formacie rich media okażą się efektywne?

Czytaj więcej...

W Polsce świat mobilny wciąż kuleje

Rynek mobilny rozwija się w coraz szybszym tempie. Magazyn eMarketer szacuje wartość m-commerce na 86 miliardów dolarów do 2016 roku, a Social Cubix podaje, że w 2016 roku liczba pobrań aplikacji na smartfony i tablety zwiększy się do 3 bilionów. Za tymi trendami podążają też social media.

Czytaj więcej...