Royals to pierwsza na świecie gra społecznościowa, która pozwala na odkrywanie nowych osób, zawieranie znajomości oraz zbieranie punktów. Stanowi ona połączenie funkcji znanych z Instagrama i Tindera, a od teraz aplikację można zainstalować także na urządzeniach z systemem Android.
Join the elite
Wystarczy kilka kliknięć, by rozpocząć intrygującą i niezwykle angażującą grę, w której stawką jest zdobycie tytułu „Royals”. Wykorzystując dynamiczne interakcje, aplikacja dobiera atrakcyjne dla danego użytkownika osoby i prezentuje je w specjalnie opracowanych paczkach znajomych. Jak deklarują jej twórcy, dzięki niej możliwe jest poznanie popularnych ludzi z show-biznesu, uczestników konkursów Miss/Mister, celebrytów czy też modelki i modeli.
Użytkownicy przyznają sobie wzajemnie punkty, budując relacje i wspinając się na kolejne poziomy. Każdego miesiąca mają szansę zaistnieć w Royals App. Wystarczy, że znajdzą się w TOP3 najlepszych użytkowników. Im więcej punktów, tym wyżej są w rankingu. Wyjątkowa trójka najlepszych graczy otrzymuje nagrody za podjętą walkę i włożony wysiłek.
Cel jest jeden: osiągnięcie elitarnego statusu Royals, czyli dojście do ostatniego, dziesiątego poziomu, do którego obecnie należy zaledwie 2% wszystkich użytkowników aplikacji. To dla nich organizowane są zamknięte, luksusowe wydarzenia i przygotowane są atrakcyjne nagrody i niespodzianki.
– Jesteśmy podekscytowani faktem, że w krótkim czasie udało nam się stworzyć produkt idealnie dopasowany do preferencji naszej grupy docelowej. Po sukcesie wersji udostępnionej na systemie iOS niezwłocznie podjęliśmy decyzję o nowym wdrożeniu i udostępnieniu wciągającego świata gry Royals App także użytkownikom Androida – mówi Tomasz Henel, CEO Royals App. Już teraz z niecierpliwością czekamy na wydarzenia, które zaplanowaliśmy dla wyjątkowej społeczności Royals – dodaje.
Społeczność się rozrasta
Dotychczasowi użytkownicy aplikacji na platformie iOS, na której wystartowała Royals App wygenerowali aż 420 tysięcy wzajemnych powiązań. Z aplikacji korzystają celebryci i influencerzy, a wzrastająca dynamicznie liczba użytkowników Royals App pokazuje, że połączenie funkcji znanych z Instagrama i Tindera w angażującą grę jest odpowiedzią na oczekiwania grupy docelowej.
Wraz z premierą wersji na Androida producent wprowadził nowe, zwiększające atrakcyjność aplikacji, funkcje. Użytkownicy Royals App mogą m.in. obdarowywać się prezentami i korzystać z intuicyjnych podpowiedzi, jak rozpocząć rozmowę z interesującą ich osobą.
Nie tylko online
Celem twórców Royals App jest stworzenie społeczności o podobnych zainteresowaniach i preferencjach, która wykroczy poza ramy wirtualnego świata. Posiadacze statusu Royals będą spotykać się na elitarnych imprezach w największych miastach w kraju i zagranicą.
Źródło: materiały prasowe i Google Play