Do Google Play oraz App Store trafiła nowa aplikacja mobilna. Jej podstawową funkcją jest informowanie użytkowników, za pomocą wiadomości “push”, o rozpoczęciu i zakończeniu reklam w telewizji.
W momencie wejścia na rynek, czyli 19 marca 2019, Advoider Lite monitoruje pod względem treści reklamowych 16 stacji. Dzięki zastosowaniu EPG (Electronic Program Guide), aplikacja posiada tygodniowy program telewizyjny dla 200 kanałów oraz możliwość ustawienia przypomnień o wybranych filmach czy serialach.
Komunikat o starcie i zakończeniu reklam
Advoider Lite to aplikacja mobilna, której głównym zadaniem jest dostarczanie informacji na temat treści emitowanych w telewizji, ze szczególnym wskazaniem na reklamy.
Użytkownik korzystając z aplikacji, nie tylko otrzyma na telefon komunikat, że szacowany czas rozpoczęcia lub zakończenia bloku reklamowego, na obserwowanym przez niego kanale wyniesie np. minutę (oprogramowanie monitoruje 16 najpopularniejszych stacji TV), ale także sprawdzi, ile on potrwa oraz na kiedy przewidziany jest kolejny.
Wszystko odbywa się w czasie rzeczywistym, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Pozwoli to nie tylko zaplanować chwile pomiędzy kolejnymi “przerwami” w oglądaniu filmu lub serialu, ale na nowo zdefiniuje sposób spędzania czasu przed telewizorem.
Advoider Lite umożliwia obserwowanie wielu kanałów jednocześnie, a także dowolne ustawienie wyglądu listy kanałów za pomocą filtrowania i sortowania. Użytkownik może nie tylko wybrać, jakie stacje mają mu się wyświetlić, ale również w jakiej kolejności. Wszystkie zastosowane rozwiązania mają na celu jak najlepsze dopasowanie sposobu oglądania telewizji do własnych preferencji.
Korzystanie z aplikacji
Po pobraniu i zainstalowaniu aplikacji w telefonie, użytkownik może skorzystać z bezpłatnego, 14 dniowego okresu próbnego. W tym celu wystarczy, że na ekranie startowym wybierze tryb DEMO, a następnie dokona personalizacji ustawień, czyli określi platformę telewizyjną, według której ma być ustawiona numeracja stacji oraz wskaże kanały/kategorie programów, które najczęściej ogląda.
Subskrypcja
Dostęp do pełnej wersji aplikacji po okresie próbnym, będzie płatny i w zależności od rodzaju subskrypcji wyniesie:
- 4,99 zł za miesiąc;
- 12,99 zł za 3 miesiące;
- 23,99 zł za 6 miesięcy.
Płatności będzie można dokonać w sklepie Google Play oraz App Store. Osoba, która nie zdecyduje się na wykupienie subskrypcji, może korzystać z darmowej wersji aplikacji, w ramach której będzie mieć dostęp do pełnego, tygodniowego programu telewizyjnego dla 200 kanałów.
Aplikacja Advoider Lite to więc:
- Powiadomienia o rozpoczęciu i zakończeniu reklam na obserwowanych kanałach, 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu;
- Lista 16 monitorowanych stacji, która z każdym miesiącem będzie się powiększać;
- Pasek informacyjny o szacowanej długości trwania bloku reklamowego lub czasu do jego rozpoczęcia;
- Możliwość “obserwowania” wielu kanałów jednocześnie;
- Aktualny program TV wraz z opisami dla 200 stacji;
- Przypomnienia dla ulubionych programów.
Więcej informacji dotyczących Advoider Lite dostępnych jest na stronie www.advoider.pl.
Źródło: informacja prasowa