Z okazji Światowego Dnia Kota, Uber dowiezie do biura…koty

fot. CC0 Public Domain

fot. CC0 Public Domain

Dziś Światowy Dzień Kota, więc Uber postanowił wykorzystać ten fakt na swoją korzyść, choć nie tylko. Firma w ramach kampanii społecznej dostarczy do biur w wielu miejscach na świecie małe kotki. Na jeden dzień.

Kampania Ubera, UberKITTENS ma na celu zwiększyć świadomość ludzi na tematy związane z dbaniem o te zwierzęta. Ponadto firma chce promować adopcję kotów ze schronisk, a nie z hodowli.

Każdy, kto czuje się na siłach i ma chęci, może „zaadoptować” kociaka za 30 dolarów i pobawić się z nim przez 15 minut. Jak mówi Uber, taka kampania pomogła już ponad 30 kotom znaleźć nowy dom. W ciągu 15 minut osoba, która skorzysta z akcji UberKITTENS, pozna szczegółowe informacje o adopcji zwierząt od wolontariusza któremu będzie towarzyszył kociak.

Miasta, które współpracują z Uberem w tym projekcie to Montreal, Cincinnatti, Atlanta, Boise, Toronto czy Waszyngton. Wystarczy, że mieszkańcy tych miast uruchomią aplikację Ubera i wybiorą widoczną opcję „Kittens”. Niestety Polski tym razem zabrakło, ale kto wie, może za rok? Kto z Was wziąłby udział w takiej akcji?

https://newsroom.uber.com

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter.