Z okazji Światowego Dnia Kota, Uber dowiezie do biura…koty

fot. CC0 Public Domain

Dziś Światowy Dzień Kota, więc Uber postanowił wykorzystać ten fakt na swoją korzyść, choć nie tylko. Firma w ramach kampanii społecznej dostarczy do biur w wielu miejscach na świecie małe kotki. Na jeden dzień.

Kampania Ubera, UberKITTENS ma na celu zwiększyć świadomość ludzi na tematy związane z dbaniem o te zwierzęta. Ponadto firma chce promować adopcję kotów ze schronisk, a nie z hodowli.

Każdy, kto czuje się na siłach i ma chęci, może „zaadoptować” kociaka za 30 dolarów i pobawić się z nim przez 15 minut. Jak mówi Uber, taka kampania pomogła już ponad 30 kotom znaleźć nowy dom. W ciągu 15 minut osoba, która skorzysta z akcji UberKITTENS, pozna szczegółowe informacje o adopcji zwierząt od wolontariusza któremu będzie towarzyszył kociak.

Miasta, które współpracują z Uberem w tym projekcie to Montreal, Cincinnatti, Atlanta, Boise, Toronto czy Waszyngton. Wystarczy, że mieszkańcy tych miast uruchomią aplikację Ubera i wybiorą widoczną opcję „Kittens”. Niestety Polski tym razem zabrakło, ale kto wie, może za rok? Kto z Was wziąłby udział w takiej akcji?

https://newsroom.uber.com


Bądź na bieżąco!
Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter.