Firma Percolate przygotowała zestawienie 50 wykresów będących syntezą kluczowych trendów, spostrzeżeń i perspektyw dalszych zmian, wywołanych ciągle wzrastającą popularnością urządzeń mobilnych.
Ile wart jest rynek reklamy tabletowej w Polsce?
Śmiało można powiedzieć, że ubiegły rok był rokiem reklamy mobilnej. Zwłaszcza tej przeznaczonej na tablety.
Samochody, alkohol, a może produkty finansowe? Co warto reklamować mobilnie
Okazuje się, że nie wszystkie produkty nadają się w równym stopni do reklamy na urządzeniach mobilnych.
Która marka telefonu jest najlepsza według Polaków, a która najgorsza?
Polacy uważają, że Nokia jest najlepsza, w ich kieszeniach jest też najwięcej telefonów tej marki. Z kolei w przypadku nieograniczonego budżetu na zakupy, wybraliby markę Apple. Nie lubimy natomiast telefonów Sagem i Alcatel. Zobaczcie wyniki “Smart Raport”.
iBeacon – technologia jutra, którą wykorzystują już świetne polskie aplikacje
Wykorzystujące mikrolokalizację iBeacony robią się coraz popularniejsze i co ciekawe, Polska jest jednym z pionierów w zakresie tej technologii. Estimote i Inifity to dwa najbardziej cenione projekty, a do nich dołączaj już kolejne.
„Kup teraz” znika ze sklepów internetowych
Według nowych regulacji unijnych przycisk „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty” zastąpi opcję nazywaną do tej pory np. „Kup teraz” lub „Kupuję”. Nowe przepisy wejdą w życie pod koniec roku, a to oznacza zmiany także w mobilnych serwisach zakupowych online.
Jaki jest potencjał reklamy mobilnej według marketerów?
Najpopularniejsze reklamy w mobile marketingu wcale nie są najskuteczniejsze. Tak wynika z badania przeprowadzonego przez Interactions Europe. Specjaliści zajmujący się marketingiem mobilnym na co dzień wskazali formaty rich media i wideo jako najefektywniejsze.
Wszystko o technologiach mobilnych już 27 i 28 maja w Krakowie
Dwa dni poświęcone wyłącznie najnowszym trendom związanym z technologiami mobilnymi, eksperci z całego świata oraz unikalna okazja by zobaczyć w jednym miejscu i czasie tak wiele elektryzujących gadżetów przyszłości – Oculus Rift, okulary Google, okulary eyetrackingowe czy sensory Estimote.
Jak stworzyć gadżet, który pokochają tłumy?
Eric Migicovsky, 27-letni CEO Pebble, na łamach Readwrite.com wypowiadał się na temat smartwatchy i tego, jakich gadżetów oczekują ludzie w obecnych czasach.
„Słit focia” wyrazem roku według Oxford Dictionaries
Według Oxford Dictionaries Online słowem roku został wyraz SELFIE (polskie tłumaczenie: „SŁIT FOCIA”). Oznacza on fotografowanie samego siebie, najczęściej za pomocą smartfona lub kamery internetowej, a następnie zamieszczanie tych fotografii w mediach społecznościowych.