Wykorzystanie mobilnych technologii w obsłudze klienta obniża koszty, poprawia jakość dialogu oraz pomaga w budowaniu baz lojalnych konsumentów. W czasach powszechnego internetu taka obsługa jest jedyną słuszną drogą…
Blik – nowy system płatności mobilnych, który ma szansę się upowszechnić
Wczoraj ruszył nowy system płatności mobilnych – Blik ma zagrozić pozycji kart płatniczych.
Pierwsza aplikacja z płatnością za pomocą odcisku palca powstała w Polsce
Dzięki ostatniej aktualizacji aplikacji, mytaxi umożliwiło swoim pasażerom oraz posiadaczom najnowszych smartfonów od Apple płatność za taksówkę za pomocą czytnika linii papilarnych Apple Touch ID.
M-commerce: jak sprzedawać za pomocą smartfonów
Aplikacje do płatności mobilnych, iBeacons, mobilne czytniki kart płatniczych i kodów kreskowych. Zobacz, jak przy pomocy nowoczesnej technologii zachęcić do zakupu w Twoim sklepie użytkowników urządzeń mobilnych?
Lokalizacja w sklepach: połączenie offline i online
Jak aktywizować w “fizycznych miejscach sprzedaży” osoby, które decyzje zakupowe podejmują online oraz dużą część zakupów realizują w internecie? Zapraszam na przegląd narzędzi i technik m-commerce, które pomagają zachęcić użytkowników smartfonów do kupowania w trybie offline.
„Kup teraz” znika ze sklepów internetowych
Według nowych regulacji unijnych przycisk „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty” zastąpi opcję nazywaną do tej pory np. „Kup teraz” lub „Kupuję”. Nowe przepisy wejdą w życie pod koniec roku, a to oznacza zmiany także w mobilnych serwisach zakupowych online.