Najbardziej śmiali analitycy przewidywali, że już w 2008 roku korzystanie z sieci mobilnej przewyższy korzystanie z Internetu. Może i spóźnieni o kilka lat, aktualnie jesteśmy świadkami tego trendu w skali globalnej. Poznaj potencjał handlu mobilnego wraz ze światowym bestsellerem.
Jak osiągnąć 2 mln odwiedzających witrynę mobilną w ciągu roku? Książka Digital Business i E-commerce Management
700 stron teorii i praktyki, 3 kroki do osiągnięcia sukcesu – strategia, realizacja i praktyka oraz wszystkie odpowiedzi na trudne pytania dotyczące e-biznesu. Nie bez powodu książka “Digital Business i E-commerce Management” to światowy bestseller.
Komunikacja SMS w Polsce – czy ma się dobrze?
Komunikacja SMS w Polsce – co może być dla niektórych zaskoczeniem – ma się dobrze. W czasach smartfonów i komunikatorów mobilnych wciąż wygrywa z tymi nowszymi rozwiązaniami. Dlaczego?
Co piąty Polak robi zakupy smartfonem
Według najnowszych badań co piąty Polak decyduje się na zakupy za pośrednictwem urządzeń mobilnych. Jak ten trend będzie się rozwijał? Czy firmy są na to przygotowane?
Polskie e-commerce i m-commerce w jednym miejscu – na targach E-meeting.
80 stoisk wystawców z branży e-commerce i m-commerce, tysiące zwiedzających, pokazy i warsztaty dla sklepów online prowadzone przez specjalistów w ramach Szkoły e-Commerce Polska. Czy E‑meeting stanie się najważniejszym polskim spotkaniem branży?
Zobacz, jak sprzedają lokalne wyniki wyszukiwania
90% Polaków korzysta z wyszukiwania lokalnego, jednakże wiele przedsiębiorstw wciąż nie przywiązuje wagi do lokalnej reklamy. A jak pokazują wyniki badań na rynku amerykańskim – aż połowa internautów wraca w odnalezione w ten sposób miejsca, a prawie co piąty (18%) dokonuje zakupu.
Kto zarobi na rynku m-commerce w Polsce?
Polski rynek m-commerce szybko się rozwija – w ubiegłym roku jego wartość wyniosła pół miliarda złotych, a w tym roku ma się podwoić. Wdrażanie rozwiązań mobilnych stało się sprawą priorytetową dla wielu polskich przedsiębiorstw, natomiast wśród konsumentów widać wreszcie realne zainteresowanie tym kanałem zakupowym.
“Kup teraz” na smartfonie – jak skłonić do tego klienta?
Dla prawie połowy klientów ostateczny kanał zakupu nie ma większego znaczenia. Mobilność może więc sprzyjać popularyzacji naszego biznesu. Jak dotrzeć do klienta, który w ciągu dnia korzysta z wielu urządzeń mobilnych jednocześnie i przekonać go do transakcji lub pozostawienia danych za pomocą tabletu lub smartfona?
M-commerce: kto kupuje, a kto tylko ogląda?
Przynajmniej raz w życiu zrobiliśmy zakupy za pomocą urządzenia mobilnego. W Polsce potencjał w tym zakresie ciągle rośnie – już 1,4 mln Polaków spróbowało mobilnych zakupów na własnej skórze. Jak się okazuje, najpopularniejszą kategorią produktów sprzedawanych w kanale mobilnym są multimedia oraz ubrania.
Perspektywy m-commerce w Polsce. Czy warto już inwestować w ten rynek?
Obroty na polskim rynku e-commerce w 2012 roku, według danych eHandel Polska 2012, wyniosły około 23 mld złotych. Coraz więcej osób kupuje online, co stawia przed internetowymi sklepami coraz to ambitniejsze wyzwania. Jednym z nich jest kiełkujący rynek m-commerce, którego obroty rosną w Polsce o niemal 100% rocznie. Mimo że liczba użytkowników posiadających tablet nieustannie się zwiększa, to nadal smartfony wygrywają wyścig w ilości przeprowadzonych dzięki nim transakcjom w m-commerce.