Śmiało można powiedzieć, że ubiegły rok był rokiem reklamy mobilnej. Zwłaszcza tej przeznaczonej na tablety.
Aplikacja mobilna dla firmy – kaprys czy potrzeba?
Czy rynek przyjmie każdą nową aplikację? Czy naprawdę każda „szanująca się” firma powinna mieć produkt dedykowany na urządzenia mobilne?
Jakie bodźce odbierają urządzenia mobilne?
Zwiększająca się na rynku liczbą urządzeń mobilnych z których przeciętny Polak korzysta na co dzień w domu i w pracy spowodowała, że większość projektów obecnie wdrażanych przez marketerów jest realizowana z myślą o użytkownikach mobilnych. Od strony technologicznej projekty te można podzielić na strony RWD oraz na aplikacje natywne. Które wybrać i dlaczego?
Można płacić przez mobilne aplikacje
Płatność mobilna w naszym kraju wciąż raczkuje, ale od pewnego czasu można już płacić smartofnami z pomocą systemu PayU lub w ramach systemy płatności mPay. Jak sprawdzają się oba systemy?
Perspektywy m-commerce w Polsce. Czy warto już inwestować w ten rynek?
Obroty na polskim rynku e-commerce w 2012 roku, według danych eHandel Polska 2012, wyniosły około 23 mld złotych. Coraz więcej osób kupuje online, co stawia przed internetowymi sklepami coraz to ambitniejsze wyzwania. Jednym z nich jest kiełkujący rynek m-commerce, którego obroty rosną w Polsce o niemal 100% rocznie. Mimo że liczba użytkowników posiadających tablet nieustannie się zwiększa, to nadal smartfony wygrywają wyścig w ilości przeprowadzonych dzięki nim transakcjom w m-commerce.
Takie reklamy dominowały w e-gazetach w listopadzie
Reklamy operatorów sieci cieszą się w Polsce największą popularnością i sympatią użytkowników mediów, ale w listopadzie czytelnicy e-wydań zobaczyli tylko cztery kampanie branży telekomunikacyjnej. To prawie 60 procentowy spadek w porównaniu do października.
Bankowość mobilna, płatności oraz m-commerce w jednej aplikacji
Wizja posiadania aplikacji ułatwiającej codzienne życie napawa sporym optymizmem. Zwłaszcza jeśli chodzi o dziedziny, w których załatwienie czegokolwiek wiązało się z wykonaniem niezliczonej liczby operacji. Co w tym zakresie zagwarantuje nam Superwallet?