Aplikacja do gier od Facebooka jest już dostępna dla użytkowników Androida

źródło: nytimes.com

Gigant zauważył zainteresowanie rynkiem gier wśród swoich użytkowników. Dlatego wypuścił swoją aplikację prawie dwa miesiące wcześniej, przed pierwotnym założeniem dnia premiery.

Dobra inwestycja Facebooka

Rynek gier to przyszłość. I doskonale zdaje sobie z tego sprawę gigant social mediów, który właśnie zdecydował się na inwestycję w nową aplikację do gier. Na łamach czasopisma New York Times, czytamy, że już ponad 700 milionów, z 2,5 miliarda użytkowników jest zaangażowanych w gry. W dodatku, jak przewidują specjaliści, aplikacja giganta może stać się niemałą konkurencją dla innych platform do gier, jak Twitch, czy chociażby Google. Dowiadujemy się również, że w związku z pandemią rynek gier rozwija się w jeszcze szybszym tempie, a szef aplikacji twierdzi, że gry i inwestycja w nie jest dla giganta na ten moment kwestią priorytetową.

Czy będziemy mieć powrót ery FarmVille?

Kto z nas chociaż raz nie grał lub nie widział na własne oczy gry FarmVille, niech pierwszy rzuci kamień. Jej popularność była tak ogromna, że na serwisie YouTube zaczęły o niej powstawać filmiki. Każdy w wolnej chwili wychodził na swoje wirtualne pole i sprawdzał swój dorobek. Co ciekawe, od jej wprowadzenia minęło już ponad 10 lat. Już wtedy mogliśmy myśleć, że rynek gier nie jest obojętny dla giganta. A obecnie, Facebook znajduje się na trzecim miejscu pod względem liczby godzin spędzanych przez użytkowników podczas gry.

źródło: nytimes.com

I chociaż na ten moment jedynie użytkownicy systemu operacyjnego Android mogą cieszyć się możliwością korzystania z tej formy rozrywki to gigant nie powiedział jeszcze ostatniego słowa. W przyszłości pragnie bowiem rozszerzyć swoją aplikację również o użytkowników iOS.

Pobierz aplikację na Android


Bądź na bieżąco!
Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter.