1920 minut merytoryki, czyli kolejna edycja in_Digital Marketing Conference

źródło: facebook.com/inDigitalMarketingPL

Co czeka uczestników tegorocznej edycji in Digital Marketing? Kto pojawi się na scenie wydarzenia i o jakich tematach opowiedzą prelegenci?

Już jutro rusza festiwal wiedzy merytorycznej o marketingu cyfrowym – in Digital Marketing Conference & Expo. Tegoroczna edycja to 2 dni, 2 sceny, 1920 minut merytoryki i ponad 45 wystąpień. In Digital Marketing poświęcone będzie w całości tematyce pracy marketerów w świecie online.

in Digital Marketing 2018

Na dwóch scenach wydarzenia pokazane i przedyskutowane zostaną najnowsze trendy, narzędzia i techniki digital marketingu. W zależności od specjalizacji każdy znajdzie coś dla siebie. Praktycy będą mówili o tematach, w których się specjalizują i którymi zajmują się w codziennej pracy. Prelegenci będą też otwarci na indywidualne pytania uwzględniające specyfikę różnych branż. Będzie także możliwość porozmawiania o konkretnych zagadnieniach, które mogą pomóc uczestnikom.

Poruszane tematy

Wśród tematów znajdą się m.in. narzędzia i trendy digital marketingu, pozyskiwanie przy pomocy sieci społecznościowych oraz proste i skuteczne kampanie z influencerami. Prelegenci opowiedzą także o tym, co przyniosła zmiana Google Adwords na Google Ads, o prostych sposobach na poprawę UX, content marketingu i strategii komunikacji online. Uczestnicy poznają także 5 pierwszych kroków obecności marki w digitalu. Dowiedzą się również, jak zrozumieć mobilnego konsumenta, aby skutecznie sprzedawać.

Zaproszeni prelegenci

Na scenie pojawią się m.in. Aleksandra Bujanowska z Havas Media, Łukasz Kosuniak z B2B Power Group, Franciszek Georgiew z SocialTigers, Karol Wyszyński z Los Videos, Andrzej Gruszka z Hexecapital, Łukasz Felsztukier z Hycom, Marcin Woźniak z LiquidThread oraz Marta Ulman i Jakub Kwaczyński z Golden Submarine. Nie zabraknie także Janiny Bąk – Janina Daily, Jana Zająca z Sotrendera, Marty Sułkiewicz z Gemiusa czy Szymona Lisowskiego z Socjomanii.

Strefa Expo

Podczas wydarzenia znajdziemy także Strefę Expo, gdzie uczestnicy będą mogli przetestować różne narzędzia, usługi,  innowacyjne produkty lub zwyczajnie ciekawe i warte uwagi. Poza tym organizatorzy zapewniają wiele atrakcji, konkursy, strefę chillout oraz after party.

Wydarzenie jest akredytowane przez IAB Polska, co oznacza, że biorąc w nim udział możemy uzyskać punkty recertyfikacyjne DIMAQ (certyfikat Digital Marketing Qualification).

Bilety oraz pełny program są dostępne na www.indm.pl

MOBILECLICK jest patronem medialnym wydarzenia.


Bądź na bieżąco!
Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter.