iTaxi współpracuje z hotelami. Mniej pracy dla recepcjonistów…

fot. © sepy - bank zdjęć Fotolia.com

iTaxi uruchomiło specjalną usługę dla branży hotelarskiej. Teraz w wybranych hotelach w Warszawie oraz Poznaniu goście mogą zamówić taksówkę oznaczoną charakterystycznym logo iTaxi za pomocą ekranu dotykowego, umieszczonego w pobliżu recepcji.

Klient sam wybiera taxi

fot. iTaxi / mat. prasowe

fot. iTaxi / mat. prasowe

Hotel Harenda, zlokalizowany w pobliżu Starego Miasta w Warszawie, a także ILON HOTEL, Hotel Royal i Blow UP HALL 5050 usytuowane w samym centrum stolicy Wielkopolski, to niektóre z hoteli partnerskich, które zdecydowały się na współpracę z firmą iTaxi. Od początku stycznia za sprawą elektronicznego standu umieszczonego przy recepcji we wskazanych hotelach, każdy z gości może zamówić taksówkę iTaxi. O jej podstawieniu klient zostanie indywidualnie powiadomiony smsem, dzięki czemu nie będzie zmuszony czekać na zewnątrz budynku.

System iTaxi jest przydatny zarówno przy pojedynczych, jak i zbiorowych zamówieniach. W przypadku konferencji czy seminariów, organizowanych w hotelu, gdzie istnieje konieczność obsłużenia kilku klientów jednocześnie, usprawnia i przyspiesza proces zamawiania pojazdów. Wystarczy jedynie kliknąć przycisk „ZAMÓW TAXI”, a urządzenie samo wyszuka znajdujące się w pobliżu taksówki według wcześniej zaznaczonych kryteriów takich jak np. możliwość płatności kartą lub obecność fotelika dla dziecka.

Pobierz aplikację


Bądź na bieżąco!
Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter.