Wskazówki dotyczące projektowania stron internetowych dla witryn partnerskich kasyn

Projektowanie witryny internetowej

źródło: shutterstock.com

Artykuł sponsorowany

Projektowanie wysokiej jakości stron internetowych jest obecnie koniecznością w każdej branży, w tym platformach online oferujących gry hazardowe kasyno. Obecnie wiele osób chce projektować strony partnerskie dla kasyn online. Są one zwykle wykorzystywane do generowania prowizji od zachęcania nowych użytkowników, a cały projekt będzie ogromną częścią stanowiącą granicę pomiędzy sukcesem lub porażką.

Tak jak w przypadku każdej niszy rynkowej, możemy tutaj wskazać różne aspekty, które sprawdzają się świetnie, a niektóre w ogóle nie są polecane. Skoncentrujmy się więc na typowych wskazówkach dotyczących projektowania stron internetowych, które okazały się skuteczne, dzięki czemu będziesz mieć lepszy punkt wyjścia podczas projektowania własnej witryny internetowej.

Podstawy dotyczące stron partnerskich

Jeśli chodzi o marketing afiliacyjny i cyfrowy w kasynie, to istnieją różne sposoby zarabiania pieniędzy. Bez względu na to, z jakiej metody korzystasz, czy jest to kampania e-mailowa, czy promowanie jakiejś oferty bonusowej w mediach społecznościowych, Twoje zrozumienie swojej niszy i odbiorców prawdopodobnie odegra bardzo ważną rolę w Twoim sukcesie. Przeprowadzimy Cię przez różne podejścia, które możesz zastosować podczas tworzenia witryny partnerskiej.

Użyj minimalistycznej oprawy graficznej jako punktu wyjścia

Minimalizm w projektowaniu stron internetowych jest czasem krytykowany, ale w tym przypadku jest wysoce zalecany, bo po prostu doskonale się sprawdza w praktyce. Dzieje się tak głównie dlatego, że osoby odwiedzające witrynę będą w większości zainteresowane oferowanymi informacjami, a niekoniecznie wyglądem witryny. Nie oznacza to, że możesz zupełnie zaniedbać projekt. Najlepszym podejściem jest zazwyczaj zastosowanie minimalistycznego szablonu. Ale efekt końcowy wcale nie musi być prosty i nudny, jak może Ci się wydawać.

Gdy ktoś trafia na Twoją stronę, musi szybko zostać przekonany przez prezentowane przez nią produkty i usługi. Przy dobrze rozplanowanej witrynie nastąpi to zaledwie w kilka sekund.

Użyj przekonującej zachęty do działania

Technika ta jest określana jako CTA i jest zawsze niezbędne do zaangażowania odwiedzających osób. Branża afiliacyjna generalnie opiera się na dobrym wezwaniu do działania. W przypadku takiej kategorii jest to jeszcze ważniejsze, ponieważ konkurencja jest dość spora. Wszystkie użyte CTA muszą wyróżniać się od tła otaczającym elementem graficznym, rozmiarem i kolorem. Nie ma znaczenia, czy CTA reklamuje gry na żywo, czy jakieś bonusy. Eksperymentowanie z CTA jest zawsze dobrym pomysłem, a naszą rekomendacją jest skupienie się na czymś prostym, czytelnym i jak najbardziej konkretnym.

Dobre pole wyszukiwania

Witryny, które mają bardzo bogatą bazę mocno zróżnicowanych treści, muszą zawsze zawierać bardzo dobre pole wyszukiwania, które zwiększa satysfakcję i wiarygodność w oczach absolutnie wszystkich użytkowników. W ostatnich miesiącach widzieliśmy, jak większość serwisów w branży skupia się na wysokiej jakości treściach. Dzieje się tak głównie dlatego, że tego właśnie chcą użytkownicy. Dodawanie świetnych treści to nie tylko doskonała inwestycja w SEO, bo musimy również mieć pewność, że ludzie je znajdą. Zatem pola wyszukiwania muszą znajdować się w widocznym obszarze strony i działać tak precyzyjne, jak to tylko możliwe.

Opcja porównywania ofert

W czasach świetności marketingu afiliacyjnego, kiedy Google zezwalało na kampanie typu PPC dla branży hazardu online, powszechne było wyświetlanie płatnych reklam dla prawie każdego wyszukiwanego hasła związanego z grami online. Firmy zwykle ustalały maksymalnie wysokie stawki za kliknięcie, ponieważ często przekształcały się one w poważną transakcję. W momencie, gdy firma Google zdecydowała, że nie będzie już akceptować żadnych ofert dotyczących gier hazardowych online, całe ogromne źródło ruchu zostało w jednej chwili zlikwidowane.

Obecnie tak samo skuteczną opcją jest umieszczanie na stronach afiliacyjnych treści będących porównaniem różnych ofert udostępnianych przez kasyna online. Niezależnie od tego, jaka konkretnie forma porównania Cię interesuje, taka opcja może być dobrym pomysłem.

Recenzje kasyn online i gier

Podobnie jak strony porównujące wyróżniają najlepsze promocje, bonusy depozytowe, funkcje gier i gry z oferty różnych witryn, to istnieją także specjalne portale z recenzjami kasyn, które koncentrują się wyłącznie na jednej lub dwóch platformach.

Większość witryn stowarzyszonych z kasynami, które można obecnie zobaczyć w internecie, jest tego rodzaju. Są one również określane jako witryny „niszowe”. W tym modelu zaleca się uwzględnienie dogłębnych recenzji zawierających treści liczące sobie 1 000 słów lub więcej. Takie artykuły często bardzo dobrze sprawdzają się na potrzeby konwersji ruchu na stronie, ponieważ zainteresowani zwykle lubią przeglądać recenzje przed zarejestrowaniem się w dowolnej witrynie. Najważniejsze jest tutaj posiadanie wysokiej jakości treści na stronie z recenzjami.

Informacje typu „How to” dla graczy

Niezależnie od tego, czy jest to poker, kości, blackjack, ruletka czy jakakolwiek inna gra kasynowa, wiele osób wyszukuje liczne filmy wideo, poradniki itp. związane z tymi grami. Chętnie więc przeczytają wszystko, co pomaga im lepiej zrozumieć i odnieść sukces w tych grach. W tym momencie możesz wkroczyć właśnie Ty i dostarczyć im wysokiej jakości treści, które zaspokoją ich potrzeby. Byłoby jeszcze lepiej, gdybyś potrafił sprawić, by te informacje były interesujące dla czytelników.

Artykuł sponsorowany


Bądź na bieżąco!
Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter.