Jak stworzyć aplikację zaspokajającą zarówno potrzeby klienta, jak i użytkownika? Co zrobić, by utrzymać ją przy życiu? Jak Apple poradziło sobie ze storytellingiem?
Zbliżająca się wielkimi krokami konferencja In DM to dwa dni praktycznej merytoryki z szeroko pojętego marketingu cyfrowego serwowanego przez najlepszych praktyków i twórców trendów. Każdy marketer, kierownik działu marketingu, właściciel firmy prężnie działającej w obszarze marketingu cyfrowego, czy pasjonat tematu znajdzie coś dla siebie.
Podczas wydarzenia poruszone zostaną niemal wszystkie obszary tematyczne z zakresu digital marketingu oraz trendów mobilnych. Prezentacje będą dotyczyły m.in. reklam i działań w mediach społecznościowych, wideo marketingu, a także tego, jak sprostać oczekiwaniom klienta i zaspokoić potrzeby użytkowników podczas projektowania aplikacji mobilnej. Pojawią się również wątki UX dla aplikacji, niekonwencjonalnych pomysłów na długofalowe strategie, trendy w e-commerce oraz analityka i optymalizacja. Nie zabraknie także wiedzy na temat content marketingu, e-mail marketingu oraz niezwykle popularnej obecnie wirtualnej rzeczywistości.
W trakcie konferencji uczestnicy będą mogli poruszać się pomiędzy dwoma scenami głównymi oferującymi ponad 40 merytorycznych wystąpień. Wśród tematów wystąpień, takie jak:
- 7 najważniejszych zasad reklamy mobilnej w AdWords
- Jakie decyzje marketingowe podejmować w oparciu o posiadane dane?
- 7 błędów popełnianych przy kampanii video oraz jak ich unikać
- Jak utrzymać aplikację mobilną przy życiu
- Messenger, jako nowy newsletter
- Jak projektować aplikację mobilną, która zrealizuje cele biznesowe?
- Automatyzacja social media
- Optymalizacja z doubleclick
- Analityka jakościowa
- Virtual Reality w codziennych działaniach marketingowych
- Programmatic = RTB + PMP, czyli automatyzacja + czynnik ludzki w reklamie
Podczas przerw aktywna będzie strefa Expo z wystawcami oferującymi niebanalne produkty do przetestowania. Ponadto dodatkowa scena expo, na której dodatkowe merytoryczne wystąpienia naszych gości, którzy podzielą się swoją wiedzą, a także przedstawią innowacyjne produkty i usługi przydatne w pracy Marketera.
Przez cały dzień funkcjonować będzie także strefa chilloutu, gdzie będzie sposobność porozmawiania z ekspertami, zadania pytań oraz miłego spędzenia czasu i nawiązania kontaktów z pozostałymi uczestnikami wydarzenia.
Na zakończenie pierwszego dnia odbędzie się After Party dla uczestników inDM i ekspertów, gdzie w bardziej swobodnej i nieoficjalnej atmosferze będzie można kontynuować spotkania i rozmowy z ekspertami branży Digital.
Więcej informacji i bilety na: indm.pl
A tak wyglądała zeszłoroczna edycja inDM:
MobileClick jest patronem medialnym wydarzenia.