M-commerce: kto kupuje, a kto tylko ogląda?

Przynajmniej raz w życiu zrobiliśmy zakupy za pomocą urządzenia mobilnego. W Polsce potencjał w tym zakresie ciągle rośnie – już 1,4 mln Polaków spróbowało mobilnych zakupów na własnej skórze. Jak się okazuje, najpopularniejszą kategorią produktów sprzedawanych w kanale mobilnym są multimedia oraz ubrania.

Czytaj więcej...

Jakie tablety kupują Polacy?

Wielkość ekranu oraz producent to najważniejsze kryteria, którymi kierują się klienci przy wyborze tabletów. Samsung wciąż jest najpopularniejszą marką, a najchętniej wybieranym rozmiarem ekranu jest 10 cali. Tak wynika z raportu specjalnego Skąpiec.pl, badającego preferencje zakupowe polskich internautów poświęconego tematowi tabletów.

Czytaj więcej...

Perspektywy m-commerce w Polsce. Czy warto już inwestować w ten rynek?

Obroty na polskim rynku e-commerce w 2012 roku, według danych eHandel Polska 2012, wyniosły około 23 mld złotych. Coraz więcej osób kupuje online, co stawia przed internetowymi sklepami coraz to ambitniejsze wyzwania. Jednym z nich jest kiełkujący rynek m-commerce, którego obroty rosną w Polsce o niemal 100% rocznie. Mimo że liczba użytkowników posiadających tablet nieustannie się zwiększa, to nadal smartfony wygrywają wyścig w ilości przeprowadzonych dzięki nim transakcjom w m-commerce.

Czytaj więcej...