Śmiało można powiedzieć, że ubiegły rok był rokiem reklamy mobilnej. Zwłaszcza tej przeznaczonej na tablety.
M-commerce: kto kupuje, a kto tylko ogląda?
Przynajmniej raz w życiu zrobiliśmy zakupy za pomocą urządzenia mobilnego. W Polsce potencjał w tym zakresie ciągle rośnie – już 1,4 mln Polaków spróbowało mobilnych zakupów na własnej skórze. Jak się okazuje, najpopularniejszą kategorią produktów sprzedawanych w kanale mobilnym są multimedia oraz ubrania.
Mobilne płatności: raj zakupowy czy zagrożenie dla pieniędzy?
W 2013 roku co piąty Polak dokonał różnego rodzaju płatności za pośrednictwem smartfona, a co czwarty zamówił w ten sposób produkt lub usługę. Płatności mobilne zdobywają w Polsce coraz większą popularność, a nasz rynek jest jednym z najszybciej rosnących rynków e-commerce w Europie.
Jakie tablety kupują Polacy?
Wielkość ekranu oraz producent to najważniejsze kryteria, którymi kierują się klienci przy wyborze tabletów. Samsung wciąż jest najpopularniejszą marką, a najchętniej wybieranym rozmiarem ekranu jest 10 cali. Tak wynika z raportu specjalnego Skąpiec.pl, badającego preferencje zakupowe polskich internautów poświęconego tematowi tabletów.
Perspektywy m-commerce w Polsce. Czy warto już inwestować w ten rynek?
Obroty na polskim rynku e-commerce w 2012 roku, według danych eHandel Polska 2012, wyniosły około 23 mld złotych. Coraz więcej osób kupuje online, co stawia przed internetowymi sklepami coraz to ambitniejsze wyzwania. Jednym z nich jest kiełkujący rynek m-commerce, którego obroty rosną w Polsce o niemal 100% rocznie. Mimo że liczba użytkowników posiadających tablet nieustannie się zwiększa, to nadal smartfony wygrywają wyścig w ilości przeprowadzonych dzięki nim transakcjom w m-commerce.
Bankowość mobilna, płatności oraz m-commerce w jednej aplikacji
Wizja posiadania aplikacji ułatwiającej codzienne życie napawa sporym optymizmem. Zwłaszcza jeśli chodzi o dziedziny, w których załatwienie czegokolwiek wiązało się z wykonaniem niezliczonej liczby operacji. Co w tym zakresie zagwarantuje nam Superwallet?
Biedronka wprowadza płatność telefonem. Czy szykuje się rewolucja?
Aby płacić telefonem w Biedronce niekoniecznie trzeba posiadać smartfona, usługa działa na większości modeli telefonów dostępnych na rynku. Samo ściągnięcie aplikacji, jak i wykonanie transakcji jest bezpłatne.