Po mobilnych zdarzeniach sponsorowanych czas na reklamy targetowane. To kolejny dowód na to, że spółka będąca właścicielem portalu po debiucie giełdowym czuje silną presję ze strony inwestorów na to, by zwiększać przychody. Nowe reklamy wzbudzają jednak pewne wątpliwości z punktu widzenia prywatności użytkowników.
Zdarzenia sponsorowane również dla mobilnej wersji Facebooka
Rynek mobilny to zdaniem inwestorów pięta achillesowa Facebooka. Programiści portalu zapewne od dawna w pocie czoła pracują nad rozwiązaniami, które sprawią, że będzie on zarabiał również na mobilnych użytkownikach. Jednym z takich źródeł przychodów mają być zdarzenia sponsorowane. To pierwsza usługa reklamowa dedykowana wyłącznie mobilnej wersji portalu.
Twitter wprowadza reklamę mobilną
Twitter póki co nie przynosi jego właścicielom zysków. Nie może zatem dziwić, że szukają oni coraz to nowych sposobów na zwiększenie dochodów. Tym razem postanowili wykorzystać potencjał tkwiący w mobilnym Internecie. W wersji serwisu przeznaczonej dla urządzeń z Androidem oraz iOS mają wyświetlać się promowane wpisy.
Reklama mobilna dostrzegalna dla 80% użytkowników smartfonów
Wszystkie znaki na niebie wskazują na to, że rok 2012 będzie rokiem mobile. Co rusz ukazują się kolejne raporty podsumowujące aktualną sytuację na rynku urządzeń i usług mobilnych. O swój pokusił się również Google. Z wyników badania firmy z Mountain View powinni ucieszyć się przedsiębiorcy. Okazuje się, że reklamę mobilną zauważa już około 80% użytkowników smartfonów, a zakupów za ich pośrednictwem dokonuje już ponad połowa z nich.