Zdarzenia sponsorowane również dla mobilnej wersji Facebooka

fot.: Johan Larsson/CC/Flickr

fot.: Johan Larsson/CC/Flickr

fot.: Johan Larsson/CC/Flickr

Same zdarzenia (wpisy) sponsorowane to oczywiście żadna nowość, bowiem w wersji webowej serwisu dostępne są już od stycznia 2011 roku. Teraz jednak mają zagościć w odsłonie mobilnej.

Marketerzy chcący skorzystać z tej formy promocji mogą to zrobić bezpośrednio z poziomu Kanału aktualności i tam wybrać platformę, na której mają ukazywać się wpisy: desktop, mobile albo obydwie.

Dostępnych jest pięć opcji lokalizacji zdarzeń sponsorowanych:

  • kanał aktualności w webowej wersji, prawa kolumna webowej wersji i kanał aktualności wersji mobilnej
  • kanał aktualności i prawa kolumna webowej wersji
  • kanały aktualności wersji webowej i mobilnej
  • kanał aktualności wersji webowej
  • kanał aktualności wersji mobilnej.

To pierwszy krok ku temu, by serwis zaczął zarabiać również na mobilnej wersji. Z całą pewnością niewystarczający, ale będący dowodem na to, że władze spółki mają świadomość słabych punktów serwisu.

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter.