Europejczycy kupują za pomocą smartfonów

W zeszłym roku mobilne zakupy Europejczyków pochłonęły ok. 1,7 mld euro, co stanowiło zaledwie 1% wszystkich wydatków internetowych. Jednakże w ciągu pięciu najbliższych lat ten odsetek ma wzrosnąć do prawie 7%, a całkowita kwota wydatków może sięgnąć niemal 20 mld euro!

Czytaj więcej...

Google+ z nową wersją na Androida

Możliwość zainicjowania wideoczatu ze smartfona, bardziej graficzny układ wyświetlania postów czy nawet możliwość edycji postów – te zmiany wprowadził Google w nowej aplikacji G+ na urządzenia z Androidem. Tym samym użytkownicy smartfonów z Androidem otrzymali nieco więcej funkcji niż ci korzystający z iPhone’a.

Czytaj więcej...

Twitter wprowadza reklamę mobilną

Twitter póki co nie przynosi jego właścicielom zysków. Nie może zatem dziwić, że szukają oni coraz to nowych sposobów na zwiększenie dochodów. Tym razem postanowili wykorzystać potencjał tkwiący w mobilnym Internecie. W wersji serwisu przeznaczonej dla urządzeń z Androidem oraz iOS mają wyświetlać się promowane wpisy.

Czytaj więcej...

Reklama mobilna dostrzegalna dla 80% użytkowników smartfonów

Wszystkie znaki na niebie wskazują na to, że rok 2012 będzie rokiem mobile. Co rusz ukazują się kolejne raporty podsumowujące aktualną sytuację na rynku urządzeń i usług mobilnych. O swój pokusił się również Google. Z wyników badania firmy z Mountain View powinni ucieszyć się przedsiębiorcy. Okazuje się, że reklamę mobilną zauważa już około 80% użytkowników smartfonów, a zakupów za ich pośrednictwem dokonuje już ponad połowa z nich.

Czytaj więcej...