Często narzekamy na pojawiające się na stronach uporczywe reklamy. Okazuje się jednak, że problem ten dotyczy już nie tylko samych internatów, ale również dostawców Internetu, którzy znaleźli sposób na to jak „pozbyć się problemu”.
Ile wart jest rynek reklamy tabletowej w Polsce?
Śmiało można powiedzieć, że ubiegły rok był rokiem reklamy mobilnej. Zwłaszcza tej przeznaczonej na tablety.
Samochody, alkohol, a może produkty finansowe? Co warto reklamować mobilnie
Okazuje się, że nie wszystkie produkty nadają się w równym stopni do reklamy na urządzeniach mobilnych.
iBeacon – technologia jutra, którą wykorzystują już świetne polskie aplikacje
Wykorzystujące mikrolokalizację iBeacony robią się coraz popularniejsze i co ciekawe, Polska jest jednym z pionierów w zakresie tej technologii. Estimote i Inifity to dwa najbardziej cenione projekty, a do nich dołączaj już kolejne.
Konferencja Digital Mobility – it’s not about mobile, it’s about mobility!
Digital mobility jest istotną częścią strategii marketingowych oraz podstawą nowoczesnego biznesu. Urządzenia mobilne stają się pomostem między światem realnym i wirtualnym. Rynek mobilny jest największą platformą dystrybucyjną na Świecie, a coraz więcej konsumentów jest stale online. Aby dotrzymać kroku konkurencji, trzeba nauczyć się poruszać w mobilnej rzeczywistości. Wygrywają tylko ci, którzy potrafią się zmienić i są otwarci na innowacje.
Sieć sklepów Żabka wchodzi w mobile
Kupony, promocje, nagrody – teraz można je uzyskać w sklepach Żabka za pomocą aplikacji w swoim telefonie.
„Kup teraz” znika ze sklepów internetowych
Według nowych regulacji unijnych przycisk „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty” zastąpi opcję nazywaną do tej pory np. „Kup teraz” lub „Kupuję”. Nowe przepisy wejdą w życie pod koniec roku, a to oznacza zmiany także w mobilnych serwisach zakupowych online.
Jaki jest potencjał reklamy mobilnej według marketerów?
Najpopularniejsze reklamy w mobile marketingu wcale nie są najskuteczniejsze. Tak wynika z badania przeprowadzonego przez Interactions Europe. Specjaliści zajmujący się marketingiem mobilnym na co dzień wskazali formaty rich media i wideo jako najefektywniejsze.
Criptext – super bezpieczna aplikacja dla biznesu, która działa jak Snapchat
Snapchat dla biznesu? Twórcy aplikacji Criptext, wypuszczonej 6 maja w trakcie TechCrunch Disrupt NY 2014, zapewniają, że zaawansowane szyfrowanie w ich nowej aplikacji zapewnia pełne bezpieczeństwo ulotnych wiadomości, które znamy z popularnego Snapchata.
Czas na Mobile Motion Ads. Przełom w reklamie?
Jak kreuje się przyszłość reklam serwowanych via mobile? Na czym polega sama idea i innowacyjność Motion Ads – reklam, które w dosłownym znaczeniu “poruszą” użytkownikiem?