Mobilny internauta w Polsce – już wiemy kim jest

5,5 mln ludzi w Polsce korzysta z internetu w komórce, a co piąty Polak używa do tego smartphona. Do czego potrzebne nam połączenie z siecią w urządzeniach moblinych? Oto wyniki badań Isobar Mobile, które przedstawiają jakie zmiany aszły na rynku mobilnym w latach 2010-2012.

Czytaj więcej...

Mobilne święta

Nawet święta nie są w stanie przeszkodzić w byciu online. Jednak często laptopy i komputery zostały zamienione na urządzenia mobilne, które można mieć przy sobie. Większa aktywność na urządzeniach mobilnych to również rezultat rekordowo wysokiej liczby aktywowanych nowych urządzeń, które użytkownicy dostali jako świąteczne prezenty

Czytaj więcej...

6,5 mld dolarów na reklamę mobilną w 2012 roku

Od dawna mówi się, że internet mobilny to przyszłość. Potwierdzają to dane dotyczące nakładów na reklamę mobilną, które rosną w bardzo szybkim tempie. W tym roku najwięcej środków przeznaczą kraje regionu Azja – Pacyfik, jednakże znacznie wyższe tempo wzrostu nakładów notują Stany Zjednoczone i w przyszłym roku to Ameryka Północna powinna przejąć palmę pierwszeństwa.

Czytaj więcej...

Europejczycy kupują za pomocą smartfonów

W zeszłym roku mobilne zakupy Europejczyków pochłonęły ok. 1,7 mld euro, co stanowiło zaledwie 1% wszystkich wydatków internetowych. Jednakże w ciągu pięciu najbliższych lat ten odsetek ma wzrosnąć do prawie 7%, a całkowita kwota wydatków może sięgnąć niemal 20 mld euro!

Czytaj więcej...

Reklama mobilna dostrzegalna dla 80% użytkowników smartfonów

Wszystkie znaki na niebie wskazują na to, że rok 2012 będzie rokiem mobile. Co rusz ukazują się kolejne raporty podsumowujące aktualną sytuację na rynku urządzeń i usług mobilnych. O swój pokusił się również Google. Z wyników badania firmy z Mountain View powinni ucieszyć się przedsiębiorcy. Okazuje się, że reklamę mobilną zauważa już około 80% użytkowników smartfonów, a zakupów za ich pośrednictwem dokonuje już ponad połowa z nich.

Czytaj więcej...