Blisko 400 gości odwiedziło Business Club na Stadionie Narodowym podczas Kongresu Mobilnego 15 kwietnia. Przyszli poznać najnowsze trendy, porozmawiać, posłuchać i wymienić się doświadczeniami – wszystko po to, by poznać i lepiej zrozumieć klienta mobilnego.
Rynek mobilny rozwija się w Polsce szybciej niż świadomość klientów
Które smartfony królują na polskim rynku? Czym kierujemy się przy wyborze nowego telefonu i jaki model kupilibyśmy mając nieograniczony budżet? Na te i wiele innych pytań znajdziecie odpowiedź w kolejnym, trzecim już Smart Raporcie.
Która marka telefonu jest najlepsza według Polaków, a która najgorsza?
Polacy uważają, że Nokia jest najlepsza, w ich kieszeniach jest też najwięcej telefonów tej marki. Z kolei w przypadku nieograniczonego budżetu na zakupy, wybraliby markę Apple. Nie lubimy natomiast telefonów Sagem i Alcatel. Zobaczcie wyniki “Smart Raport”.
65% ruchu mobilnego generują smartfony
Rynek mobilny wciąż się rozwija. Jak wynika z Mobile Overview Report 2014 na zachodnim rynku dominują smartfony – aż 65% ruchu mobilnego to ich użytkownicy, a 39% z nich to urządzenia marki Apple, z kolei 30% urządzenia Samsung. 33% mobilnych użytkowników to osoby posiadające tablety, z czego 73% to urządzenia Apple, a zaledwie 13% urządzenia Samsung.
HTC One najpopularniejszy, Nokia Lumia najgorzej oceniona przez internautów w badaniu Smart Raport
Smart Raport to badanie popularności wśród polskich internautów wybranych marek i modeli telefonów. Zostało ono zainicjowane przez serwis 4tech.TV należący do grupy Moon Media i narzędzie analityczne Brand24. Przyglądając się głosom polskiego internetu można dowiedzieć się wiele na temat oczekiwać i potrzeb konsumentów.