Firma Percolate przygotowała zestawienie 50 wykresów będących syntezą kluczowych trendów, spostrzeżeń i perspektyw dalszych zmian, wywołanych ciągle wzrastającą popularnością urządzeń mobilnych.
Czy to koniec natarczywych reklam mobilnych?
Często narzekamy na pojawiające się na stronach uporczywe reklamy. Okazuje się jednak, że problem ten dotyczy już nie tylko samych internatów, ale również dostawców Internetu, którzy znaleźli sposób na to jak „pozbyć się problemu”.
Ile wart jest rynek reklamy tabletowej w Polsce?
Śmiało można powiedzieć, że ubiegły rok był rokiem reklamy mobilnej. Zwłaszcza tej przeznaczonej na tablety.
Samochody, alkohol, a może produkty finansowe? Co warto reklamować mobilnie
Okazuje się, że nie wszystkie produkty nadają się w równym stopni do reklamy na urządzeniach mobilnych.
Zobacz, jak sprzedają lokalne wyniki wyszukiwania
90% Polaków korzysta z wyszukiwania lokalnego, jednakże wiele przedsiębiorstw wciąż nie przywiązuje wagi do lokalnej reklamy. A jak pokazują wyniki badań na rynku amerykańskim – aż połowa internautów wraca w odnalezione w ten sposób miejsca, a prawie co piąty (18%) dokonuje zakupu.
Czas na Mobile Motion Ads. Przełom w reklamie?
Jak kreuje się przyszłość reklam serwowanych via mobile? Na czym polega sama idea i innowacyjność Motion Ads – reklam, które w dosłownym znaczeniu “poruszą” użytkownikiem?
Konta Google zasila ponad połowa przychodów z reklamy mobilnej
Jeden gracz rządni na rynku reklamy internetowej. Google mają zdecydowanie największy udział a tym rynku, w sektorze mobile widać jeszcze wyraźniej dominację firmy z Mountain View. Natomiast najbardziej dynamicznie rozwija się Twitter.
Szykuje się wojna między Facebookiem a Google o reklamę mobilną?
Facebook zaprezentował nowy, bardzo perspektywiczny pomysł na reklamę mobilną. Wyświetlaniem reklam poza serwisem rzucają wyzwanie potentatowi na rynku reklamy mobilnej.
Google dominuje na rynku reklamy mobilnej
Google w tym roku na reklamie mobilnej w Stanach Zjednoczonych zarobi niemal 1.5 miliarda dolarów. wynika z tego, że połowa tego synku należy do firmy z Mountain View. Daleko w tyle pozostają początkujący w tej dziedzinie Facebook i Twitter.
6,5 mld dolarów na reklamę mobilną w 2012 roku
Od dawna mówi się, że internet mobilny to przyszłość. Potwierdzają to dane dotyczące nakładów na reklamę mobilną, które rosną w bardzo szybkim tempie. W tym roku najwięcej środków przeznaczą kraje regionu Azja – Pacyfik, jednakże znacznie wyższe tempo wzrostu nakładów notują Stany Zjednoczone i w przyszłym roku to Ameryka Północna powinna przejąć palmę pierwszeństwa.