Czy rynek przyjmie każdą nową aplikację? Czy naprawdę każda „szanująca się” firma powinna mieć produkt dedykowany na urządzenia mobilne?
HTC One najpopularniejszy, Nokia Lumia najgorzej oceniona przez internautów w badaniu Smart Raport
Smart Raport to badanie popularności wśród polskich internautów wybranych marek i modeli telefonów. Zostało ono zainicjowane przez serwis 4tech.TV należący do grupy Moon Media i narzędzie analityczne Brand24. Przyglądając się głosom polskiego internetu można dowiedzieć się wiele na temat oczekiwać i potrzeb konsumentów.
Jakie bodźce odbierają urządzenia mobilne?
Zwiększająca się na rynku liczbą urządzeń mobilnych z których przeciętny Polak korzysta na co dzień w domu i w pracy spowodowała, że większość projektów obecnie wdrażanych przez marketerów jest realizowana z myślą o użytkownikach mobilnych. Od strony technologicznej projekty te można podzielić na strony RWD oraz na aplikacje natywne. Które wybrać i dlaczego?
Skuteczna promocja aplikacji – sprawdź, na co zwrócić uwagę
Żyjemy w czasach app overload, dlatego sama umiejętność tworzenia aplikacji nie zagwarantuje nam sukcesu na rynku. Potrzebna będzie skuteczna promocja, ale na jakich elementach należy się skupić?
Sieci komórkowe wydały na reklamę prawie miliard złotych
Z danych reklamowych admonit wynika, że sieci komórkowe od początku 2013 roku wydały na reklamę około 800 mln złotych. Z tego prawie 40 proc. to wydatki poniesione przez Grupę Orange. Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował sytuację medialną wybranych sieci komórkowych oraz ich wydatki reklamowe.