Jeśli interesuje Cię współpraca reklamowa,
skontaktuj się z nami:
+48 12 222 50 14
Administratorem Twoich danych jest MEDIA IMPRESSION Grzegorz Miłkowski.
KLIKNIJ i dowiedz się więcej o ochronie Twoich danych.
Jeżeli interesuje Cię współpraca z naszą redakcją, chcesz porozmawiać o działaniach contentmarketingowych na naszych łamach, które skutecznie wypromują Twoje produkty lub usługi, skontaktuj się z nami. Przygotujemy dla Ciebie propozycję działań dopasowaną do potrzeb Twojego biznesu.
+48 12 222 50 14
Polecamy również:
SocialPress to źródło informacji na temat cyfrowego życia, pracy, komunikacji i mediów społecznościowych. Na łamach serwisu przeczytasz m.in. o najnowszych trendach na rynku, zwyczajach i preferencjach konsumentów, influencer marketingu, bezpieczeństwie w sieci, fintechach i biznesie on-line, wykorzystaniu technologii, aspektach prawnych dotyczących internetu oraz najnowszych badaniach i raportach na temat cyfrowego świata.
Odwiedź: socialpress.pl
MarketingLink to pierwszy polski portal o technologii w marketingu, który podpowiada, jak w praktyczny i skuteczny sposób wykorzystywać nowoczesne technologie w działaniach promocyjnych. Na łamach serwisu przeczytasz o nowatorskich narzędziach reklamowych, dowiesz się jak budować synergię między komunikacją online a działaniami outdoor, poznasz technologie, o których jeszcze niedawno można było przeczytać jedynie w książkach science-fiction, a teraz mogą realizować strategiczne cele Twojej firmy.
Odwiedź: marketinglink.pl
AI Business to portal wyspecjalizowany w analizie rynku sztucznej inteligencji oraz wpływu tych technologii na rozwój zarówno biznesu oraz rynku pracy, jak i nauki, medycyny, przemysłu, transportu oraz nasze życie codzienne. Dowiesz się o tym, jak nowe technologie wpływają na życie człowieka oraz dowiesz się o psychologicznych i socjologicznych aspektach ewolucji rynku pod wypływem algorytmów AI.
Odwiedź: aibusiness.pl
Komerso to pierwszy polski portal dedykowany rynkowi e-commerce oraz efektywnej sprzedaży przez internet. Przeczytasz o tym, jak rynek e-handlu w szerokim ujęciu, począwszy od tematyki biznesowej, poprzez zagadnienia technologiczne, marketingowe, związane z prawem, na e-płatnościach i logistyce kończąc.
Odwiedź: komerso.pl