Ponad 3200 zwiedzających to bilans odbywającej się w dniach 21-22 marca pierwszej edycji Targów Mobilne. W największym tego typu wydarzeniu w Polsce, organizowanym na Stadionie Narodowym w Warszawie, fani mobilnych technologii dostali szansę wzięcia udziału w bezpłatnych warsztatach tematycznych, zapoznania się z najciekawszymi rozwiązaniami polskiej branży mobile oraz przekonania się, w jaki sposób działają najnowsze gadżety.
Na 3 tys. metrów kwadratowych zaprezentowało się ponad 70 wystawców związanych z sektorem konsumenckim oraz biznesowym. Wśród nich znaleźli się m.in. przedstawiciele Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji, Towarzystwa Jezusowego oraz twórców kostki DICE+. Największym zainteresowaniem cieszyły się stoiska, przy których uczestnicy targów testowali działanie Google Glass, okularów Oculus Rift (dające trójwymiarowe wrażenie uczestniczenia np. w grze, w którą w danym momencie gramy) oraz kostki DICE+.
Bezpłatne warsztaty tematyczne prowadzone przez polskich ekspertów branży mobile (m.in. Wojciech Kaliciński z We like CAPS!, Marek Przystaś z Duckie Deck i Bartosz Burek z Jakdojade.pl) umożliwiły zwiedzającym zapoznanie się z najciekawszymi rozwiązaniami mobilnymi. Warsztaty odbywające się pierwszego dnia, skierowane do sektora biznesowego, dotyczyły wykorzystania rozwiązań mobilnych we własnej firmie – tego, w jaki sposób rozwijać aplikacje oraz jakie perspektywy rozpościera mobile marketing. Drugi dzień poświęcono możliwościom telefonów i urządzeń mobilnych. Zaprezentowano projekt Inteligentnego Domu Orange, sposób działania Google Glass oraz maskę do snu polifazowego NeuroON. Szczególną uwagę poświęcono miłośnikom podróży, zdrowego trybu życia oraz rodzicom wprowadzającym swoje dzieci w świat technologii.
W rękach uczestników imprezy organizator pozostawił wybór najlepszego wystawcy, który otrzymał „Mobilera” – targową nagrodę. W efekcie SMS-owego głosowania zwycięzcą kategorii „najlepszy produkt/wystawca b2b” została agencja MOBIEM. Najlepszym produktem/wystawcą b2c okrzyknięto natomiast firmę Ye!!.
Patronem medialnym Targów Mobilnych był MobileClick.
Obejrzyj galerię zdjęć z Targach Mobilnych: