Dostawa ORLEN Paczką jest dostępna w wielu popularnych sklepach internetowych, a ich liczba stale rośnie. Sprawdź, dlaczego warto wybierać tę formę dostawy.
Wszystko, co musisz wiedzieć o e-biznesie
Jak dużo musisz zainwestować w biznes cyfrowy? Jakie zmiany, musisz przeprowadzić w swojej firmie, aby zbliżyć ją do wzorcowego e-biznesu? Jaką przyjąć strategię, aby rozwinąć e-biznes i utrzymywać go na wysokim poziomie? O odpowiedzi znajdziesz w „Digital business i E-commerce. Strategia, realizacja, praktyka” – biblii cyfrowego biznesu.
Polskie e-commerce i m-commerce w jednym miejscu – na targach E-meeting.
80 stoisk wystawców z branży e-commerce i m-commerce, tysiące zwiedzających, pokazy i warsztaty dla sklepów online prowadzone przez specjalistów w ramach Szkoły e-Commerce Polska. Czy E‑meeting stanie się najważniejszym polskim spotkaniem branży?
Rośnie rola smartfonów w procesie zakupowym
Na przestrzeni ostatnich miesięcy wielokrotnie akcentowano wpływ serwisów społecznościowych na decyzje zakupowe podejmowane przez konsumentów. Coraz większy wpływ na decyzje klientów mają natomiast smartfony.
Zobacz, jak sprzedają lokalne wyniki wyszukiwania
90% Polaków korzysta z wyszukiwania lokalnego, jednakże wiele przedsiębiorstw wciąż nie przywiązuje wagi do lokalnej reklamy. A jak pokazują wyniki badań na rynku amerykańskim – aż połowa internautów wraca w odnalezione w ten sposób miejsca, a prawie co piąty (18%) dokonuje zakupu.
Kto zarobi na rynku m-commerce w Polsce?
Polski rynek m-commerce szybko się rozwija – w ubiegłym roku jego wartość wyniosła pół miliarda złotych, a w tym roku ma się podwoić. Wdrażanie rozwiązań mobilnych stało się sprawą priorytetową dla wielu polskich przedsiębiorstw, natomiast wśród konsumentów widać wreszcie realne zainteresowanie tym kanałem zakupowym.