Już w przyszłym tygodniu, w dniach 4-5 października, odbędzie się konferencja In Digital Marketing. Dlaczego warto pojawić się wówczas w Warszawie?
W trakcie trwania wydarzenia będą działały 2 sceny główne, na których ponad 40 ekspertów z Polski oraz z Anglii, Włoch, Niemiec i Czech poprowadzi merytoryczne, case’owe wystąpienia z niemal wszystkich obszarów tematycznych marketingu cyfrowego oraz trendów mobile. Dodatkowo w trakcie przerw będzie funkcjonowała trzecia scena Expo, gdzie przedstawiciele firm podzielą się swoją wiedzą oraz przedstawią innowacyjne produkty i usługi przydatne w pracy marketera.
Zdecydowanie mocną stroną inDM’u jest kadra ekspertów reprezentujący swoim nazwiskiem czołowe firmy, marki i kampanie, m.in. Dominic McGregor z Social Chain, Beth James z Delivery Hero, Krzysztof Marzec z Deva Group, Artur Kurasiński z MUSE, Karolina Karaszewska i Maciej Szulc z Yieldbird, Sławomir Skowerski z GoldenSubmarine, Karolina Lejman z BlueRank czy Dorota Jałocha z Samsunga. Ludzie nieprzeciętni, którzy nie tylko są praktykami tematu ale także twórcami trendów, którzy myślą niesztampowo i zapałem dzielą się swoją wiedzą przekazując ogrom inspiracji i motywacji w pakiecie.
To co idzie w komplecie z ekspertami to bogaty program, który stanowi niewątpliwą wartość dodaną dla uczestników konferencji. Wśród tematów, m.in.:
- Jak utrzymać aplikację mobilną przy życiu?
Nawet 9 na 10 użytkowników aplikacji mobilnej odinstalowuje ją ze swojego urządzenia w ciągu 90 dni od jej pobrania. Podczas prelekcji dowiesz się, co możesz zrobić na każdym etapie pracy nad aplikacją, aby temu zapobiec.
- 2,5 sekundy! Tylko tyle masz czasu na swoją komunikację.
Cyfrowa demencja dotyczy Twojej marki! Czym jest i dlaczego powinieneś ją znać.
E – społeczeństwo – cechy charakterystyczne osób do których mówi Twoja marka.
Jak wykorzystać 2,5 sekundy w dzisiejszej komunikacji
- Messenger, jako nowy newsletter
Dlaczego Messenger jest skuteczniejszy niż poczta e-mail?
Jakie wyniki możesz osiągnąć budując newslettera na Messengerze?
Jakie sposoby są najlepsze do budowania takiej listy wysyłkowej?
Komunikacja przez Messengera angażuje o wiele bardziej niż poczta e-mail. Średnia Open Rate dla maila wynosi od 15 do 30% a CTR na poziomie 5%. Za to powiadomienia z Messengera generują średnio od 50 do 90% bezpośredniego zaangażowania. Co więcej, budowanie takiej listy wysyłkowej to tylko kilka kliknięć.
- 5 game changing marketing automations for e-commerce
Find out why Marketing Automation continues to be the marketing activity that will drive the greatest impact into 2018
Understand how our recommended 5 game changing automations can make a huge impact to your business results
Learn the practical key factors to consider when designing your automations
Work smarter, not harder in 2018
- Czym właściwie jest kampania digitalowa?
Czy allegro, które podzieliło branżę, to atl, czy digital? A czy Red Bull Stratos, to była kampania, czy wydarzenie sportowe? A Fearless Girl tylko pr, czy viral? A czy walka Mayweathera i McGregora potrzebowała bannerów, żeby ją cały świat chciał obejrzeć? Czy George R.R. Martin i HBO martwią się tym, że Gra o Tron jest najczęściej piratowanym contentem ever?
- Inne oblicze Data-Driven marketingu
Poznaj przykłady tego na jakich poziomach dane są w stanie wesprzeć marketera w pracy z kampanią, strategią marketingową czy całościową strategią firmy.
Nieco mniej popularne podejście do popularnego trendu, jakim jest marketing oparty na danych.
Nietypowe źródła danych użyteczne w planowaniu procesów marketingowych.
Inspirujące i kreatywne przykłady wykorzystania danych.
Marketing oparty na danych kojarzymy z zastosowaniem dużych zbiorów danych, szeroko pojętą optymalizacją i automatyzacją. Tymczasem niemal nieograniczona mierzalność i policzalność otaczającego nas świata daje nam liczne okazje do dogłębnego poznania naszych odbiorców, czy ulepszenia procesów biznesowych. Nieraz na wyciągnięcie ręki leżą odpowiedzi na nurtujące nas pytania, albo chociaż pytania, których zadanie może nam ukazać właściwe dane.
- Jak projektować aplikację mobilną, która zrealizuje cele biznesowe?
Dowiecie się, czego wymaga sprostanie oczekiwaniom klienta i zaspokojenie potrzeb użytkowników oraz, na jakie zmiany trzeba być nieraz gotowym, aby produkt odniósł sukces. Jak powstaje projekt skutecznej aplikacji mobilnej?
UX design to dużo więcej, niż projektowanie interfejsu, a UX designer to nie jedna osoba, a cały zespół. Jednak nawet dobry zespół projektowy sam w sobie nie wystarczy, aby stworzyć skuteczną aplikację mobilną. Wiele musi się zadziać również po stronie klienta i developera. O tym, jak wygląda proces budowania produktu mobilnego, kto musi być w niego zaangażowany i co należy wiedzieć przed rozpoczęciem samego projektowania.
Pełna agenda oraz bilety dostępne na www.indm.pl
Portal MobileClick jest patronem medialnym wydarzenia.