Jak dużo musisz zainwestować w biznes cyfrowy? Jakie zmiany, musisz przeprowadzić w swojej firmie, aby zbliżyć ją do wzorcowego e-biznesu? Jaką przyjąć strategię, aby rozwinąć e-biznes i utrzymywać go na wysokim poziomie? O odpowiedzi znajdziesz w „Digital business i E-commerce. Strategia, realizacja, praktyka” – biblii cyfrowego biznesu, której patronuje MobileClick.
„Digital business i E-commerce. Strategia, realizacja, praktyka” to źródło odpowiedzi na wszystkie trudne pytania dotyczące e-biznesu. Książka, będąca światowym bestsellerem zawiera najbardziej aktualne i kompleksowe wprowadzenie do teorii i praktyki e-biznesu. Dave Chaffey, autorytet w dziedzinie biznesu cyfrowego i e-commerce, łącząc podstawy akademickie z praktyką zawodową, odkrywa przed czytelnikiem tajniki digital business, opisując różne strategie, marketing cyfrowy czy zarządzanie łańcuchem dostaw.
Głównym celem książki jest wprowadzenie obecnych i przyszłych menadżerów w wiedzę i umiejętności praktyczne pomocne w prowadzeniu firm w stronę biznesu cyfrowego.
Publikacja zawiera także:
*ustrukturyzowane podejście do przeglądu, planowania i wdrażania nowoczesnych strategii e-commerce w organizacjach każdego typu,
*wyjaśnienie najnowszych technik stosowanych w marketingu cyfrowym, np. SEM, content marketing i promocję w social media,
*rozszerzone możliwości kreacji nowych zintegrowanych treści na urządzenia mobilne i stacjonarne,
*case studies i wywiady, które pokazują, jak dzięki skutecznej strategii firmy odniosły sukces.
Książka przeznaczona jest dla każdego, kto interesuje się lub zajmuje biznesem cyfrowym – od studentów po menedżerów. Dzięki „Digital business i E-commerce. Strategia, realizacja, praktyka” zrozumiesz zasady działania cyfrowych technologii i dowiesz się, jak je zastosować w swojej organizacji.
Książka dostępna jest na stronie http://ksiegarnia.pwn.pl/Digital-Business-i-E-Commerce-Management,298353324,p.html
Dave Chaffey – współzałożyciel strony SmartInsights.com, konsultant, trener i wykładowca z zakresu e-marketingu w Cranfield School of Management, University of Derby i Manchester Metropolitan University.