Merytoryka na najwyższym poziomie, polscy i zagraniczni eksperci branży internetowej, a przy tym niezapomniane emocje. W czasie poprzednich edycji poprzeczkę zawieszono bardzo wysoko, tym razem uczestnicy również się nie zawiodą – kolejna edycja prestiżowej konferencji InternetBeta startuje już we wrześniu!
– Jak każda kolejna edycja, ta będzie szczególna. Jeszcze ciekawsze tematy, wspaniali prelegenci i niezapomniana atmosfera. Chciałbym znowu podnieść poprzeczkę i jestem przekonany, że się uda. Natomiast rewolucyjnych zmian w formacie nie będzie, raczej ewolucja i dopracowywanie szczegółów – podkreśla Mateusz Tułecki, organizator InternetBeta 2014.
Lista prelegentów opiewa już na ponad 60 nazwisk, a to dopiero początek. Na scenie wystąpią m.in. Paweł Tkaczyk, Yuri Drabent, Mariusz Wesołowski, Krzysztof Sobieszek, Artur Kurasiński, Łukasz Gujski, Filip Połoska, Magdalena Dobrowolska-Sagan (Lemon Sky JWT), Izabela Ozaist, Maciej Wicha, Piotr Wrzalik, czy Dr Marta Czyżewska. Międzynarodowy klimat zapewnią zagraniczni goście. A wśród nich mi.in. Grainne Barron (Viddyad), Rory Yates (HeathWallace) oraz Shira Abel (Hunter & Bard).
Wrześniowa edycja InternetBeta to przede wszystkim znakomita okazja by przyjrzeć się świeżym trendom i najważniejszym tematom dotyczącym branży internetowej. Usłyszymy m.in. o sprzedaży strategicznej za granicą, której najważniejsze aspekty przedstawi Paulina Wardęga (PIXERS), a w możliwości jakie marketerom daje Instagram wdroży uczestników Łukasz Wołek (Eura7). Rafael Moucka przeanalizuje możliwości rozwoju małych start up’ów, Włas Chorowiec (LeadBullet S.A.) nakreśli dobre strony Native Advertising, a o potencjale jaki drzemie w informacjach publicznych usłyszymy od Marcina Maj, redaktora Dziennika Internautów. A to jedynie przedsmak emocji jakie czekają uczestników InternetBeta już we wrześniu. Wśród Partnerów InternetBeta 2014 są m.in. Startupfest, FreshMail, Enterprise Irleand, oraz TurboTłumaczenia.
Patronat medialny nad konferencją sprawują: SOCIALPRESS, MobileClick, Marketer+, Interaktywnie.com, Marketing przy Kawie, Dziennik Internautów, Crossweb, GoMobi, Mobile Trends, Marketing Mobilny, eFinanse, Dziennik Wschodni.
Organizatorem wydarzenia jest Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, a współorganizatorem – Grupa Unity oraz Gazeta.pl.
Więcej informacji na temat konferencji oraz szczegóły dotyczące rejestracji znajdziecie na www.internetbeta.pl.