Jeśli chodzi o Promowane Tweety, mają ukazywać się zarówno na kanale aktualności, jak i w wyszukiwarce. Co istotne, widzieć je będą nie tylko ci użytkownicy, którzy obserwują daną markę, ale również ci, którzy mają podobne zainteresowania do jej fanów. Jak ten system będzie funkcjonował w praktyce, nie wiadomo.
Twitter poszerza również system targetowania kampanii. Teraz reklamodawcy będą mogli dostosować reklamy do konkretnego typu urządzeń, od komputerów stacjonarnych po smartfony. Oczywiście w dalszym ciągu będzie istniała również możliwość prowadzenia kampanii na wszystkich urządzeniach.
Zmiany są podyktowane nie tylko chęcią poprawy nie najlepszych wyników finansowych. To również odpowiedź na rosnącą popularność mobilnej wersji mikrobloga. Ponad połowa (55%) ze 100 milionów użytkowników logujących się chociaż raz w miesiącu (monthly active users) robi to również za pośrednictwem urządzeń mobilnych.