Niemieckie KFC postanowiło ułatwić życie maniakom technologicznym, którzy pozostają w stałej łączności z internetem nawet w trakcie jedzenia tamtejszej kanapki. Tace wybranych restauracji KFC zostały wyposażone w klawiaturę, którą obsłużymy swój telefon.
Jedzenie przysmaków typu fast food kończy się często z tłustymi palcami. To uniemożliwiało na przykład równoczesne używanie telefonu i jedzenia kanapki tudzież kurczaka. Sieć KFC w Niemczech wymyśliła na to sposób W ramach akcji promocyjnej w kilkunastu punktach wspomnianej sieci zaoferowano specjalne tace z przenośną klawiaturą działającą na Bluetooth. Po odebraniu zamówienia i tacki z papierową podkładką-klawiaturą wystarczy, że uruchomimy ją przyciskiem ON oraz zsynchronizujemy z nią swoje urządzenie i już w zasadzie możemy korzystać ze smartfona lub tabletu bez narażania go na tłuste plamy.
Fani takiego rozwiązania z pewnością ucieszą się, że teraz nawet jedząc, będą mogli nadrobić zaległości na facebookowej osi czasu, Instagramie, Snapchacie lub na ulubionych portalach. Warto zauważyć, że papierowe urządzenia ułatwiające korzystanie ze smartfona lub tabletu cieszą się coraz większym zainteresowaniem różnych firm ze względu na znaczący wzrost kultury online.
Poniżej zamieszczamy film pokazujący wykorzystanie tacy z klawiaturą w KFC.
A McDonald’s?
Wiele restauracji coraz chętniej angażuje się akcje promocyjne skierowane do użytkowników mobilnych. Póki co w Polsce nie doświadczyliśmy jeszcze tak nietuzinkowych akcji, jak opisana powyżej, ale warto nawiązać chociażby do propozycji sprzed roku, w której sieć McDonald’s namawiała do skanowania kodów QR (najczęściej prezentowanych na ulotkach podawanych na tacach) oraz wystartowała z własną aplikacją. Dzięki stworzeniu aplikacji McDonald’s stał się bliższy swoim konsumentom (i to nie tylko tym najmłodszym), o czym mogą świadczyć liczby. Po siedmiu miesiącach aplikację pobrało ponad milion użytkowników urządzeń mobilnych.