Artykuł Partnera
Dzisiejszy marketing wymaga nieustannego poszerzania wiedzy i dostosowywania się do zmieniających się trendów. Szkolenia marketingowe to inwestycja, która pozwala nie tylko lepiej zrozumieć narzędzia i strategie, lecz także znacząco podnieść swoje kwalifikacje zawodowe. Sprawdź, którymi z nich warto się zainteresować.
Szkolenia SEO
Sukces w Internecie: Kurs SEO
Ten kurs obejmuje szeroki zakres wiedzy: od podstaw SEO po zaawansowane techniki optymalizacji i pozycjonowania stron. Szkolenie Roberta Dudy jest podzielone na trzy moduły:
- Wprowadzenie do marketingu internetowego.
- Podstawy pozycjonowania stron i sklepów.
- Narzędzia do pozycjonowania, optymalizacji i audytów SEO.
Otrzymasz:
- 30 nagranych lekcji (6 godzin materiału wideo).
- Roczny dostęp 24/7.
To szkolenie z certyfikatem jest dobrym wyborem dla osób, które chcą zdobyć praktyczne umiejętności pozycjonowania stron oraz dowiedzieć się, jak unikać błędów, które mogą obniżyć widoczność w Google.
Comarch: Szkolenie SEO – Kompleksowa Optymalizacja Stron Internetowych
Podczas tego dwudniowego szkolenia online dowiesz się m.in.:
- jak analizować i wybrać odpowiednie słowa kluczowe,
- jak tworzyć teksty wartościowe pod kątem SEO (copywriting SEO),
- jakich technik nie stosować (aby nie otrzymać kary),
- jak zachęcać użytkownika do decyzji zakupowych (dzięki aspektom psychologicznym i UX),
- jak opisywać grafiki,
- jak realizować lokalne SEO,
- jakie są dobre praktyki linkbuildingu,
- jakich narzędzi warto używać.
Szkolenia z reklamy w internecie
E-commerce w Praktyce: Tipy i skuteczne strategie Meta Ads dla e-commerce. Jak wycisnąć 100% ze współpracy agencją lub freelancerem
W ramach 2,5-godzinnego kursu online dowiesz się od Wojciecha Biendzio, jak maksymalizować efektywność kampanii reklamowych Meta Ads w e-commerce, jak analizować kluczowe dane oraz jak efektywnie współpracować z agencjami i freelancerami.
Program obejmuje m.in. wyznaczanie KPI, optymalizację kampanii, generowanie raportów oraz techniki zwiększania sprzedaży. Szkolenie marketingowe zakończy się sesją Q&A. Uczestnicy otrzymają certyfikat, a w wersji premium dostęp do nagrania i pakietu publikacji.
Marketer+: Copywriting w social mediach. Jak pisać, aby angażować i sprzedawać
Agnieszka Gałczyńska, doświadczona specjalistka od internetowego contentu, pokaże Ci, jak pisać skuteczne teksty w social mediach. Opanujesz zasady prostego języka, unikniesz typowych błędów i nauczysz się redagować teksty, które przyciągną odbiorców. W ten sposób Twoje reklamy zwiększą swoją efektywność. Tutaj również skorzystasz z sesji Q&A oraz otrzymasz certyfikat.
Szkolenia z AI
Jednym z wartych uwagi kursów stacjonarnych na temat sztucznej inteligencji jest „ChatGPT dla marketingu w praktyce” organizowany przez AI Wizards.
Uczestnicy poznają:
- podstawy inżynierii promptowania,
- sposoby analizy danych i tworzenia strategii marketingowych z wykorzystaniem sztucznej inteligencji,
- możliwości generowania grafik i treści z pomocą AI.
Oprócz tego rozważ zostanie prenumeratorem Marketera+. Dzięki temu otrzymasz dostęp do wielu szkoleń, w tym o AI. Marketing internetowy składa się z wielu obszarów i warto poznać każdy z nich.
Artykuł Partnera