Szkolenia kluczowe dla rozwoju umiejętności marketingowych

szkolenia marketing

źródło: materiały Partnera

Artykuł Partnera

Dzisiejszy marketing wymaga nieustannego poszerzania wiedzy i dostosowywania się do zmieniających się trendów. Szkolenia marketingowe to inwestycja, która pozwala nie tylko lepiej zrozumieć narzędzia i strategie, lecz także znacząco podnieść swoje kwalifikacje zawodowe. Sprawdź, którymi z nich warto się zainteresować.

Szkolenia SEO

Sukces w Internecie: Kurs SEO

Ten kurs obejmuje szeroki zakres wiedzy: od podstaw SEO po zaawansowane techniki optymalizacji i pozycjonowania stron. Szkolenie Roberta Dudy jest podzielone na trzy moduły:

  1. Wprowadzenie do marketingu internetowego.
  2. Podstawy pozycjonowania stron i sklepów.
  3. Narzędzia do pozycjonowania, optymalizacji i audytów SEO.

Otrzymasz:

  1. 30 nagranych lekcji (6 godzin materiału wideo).
  2. Roczny dostęp 24/7.

To szkolenie z certyfikatem jest dobrym wyborem dla osób, które chcą zdobyć praktyczne umiejętności pozycjonowania stron oraz dowiedzieć się, jak unikać błędów, które mogą obniżyć widoczność w Google.

Comarch: Szkolenie SEO – Kompleksowa Optymalizacja Stron Internetowych

Podczas tego dwudniowego szkolenia online dowiesz się m.in.:

  • jak analizować i wybrać odpowiednie słowa kluczowe,
  • jak tworzyć teksty wartościowe pod kątem SEO (copywriting SEO),
  • jakich technik nie stosować (aby nie otrzymać kary),
  • jak zachęcać użytkownika do decyzji zakupowych (dzięki aspektom psychologicznym i UX),
  • jak opisywać grafiki,
  • jak realizować lokalne SEO,
  • jakie są dobre praktyki linkbuildingu,
  • jakich narzędzi warto używać.
marketing szkolenia

źródło: materiały Partnera

Szkolenia z reklamy w internecie

E-commerce w Praktyce: Tipy i skuteczne strategie Meta Ads dla e-commerce. Jak wycisnąć 100% ze współpracy agencją lub freelancerem

W ramach 2,5-godzinnego kursu online dowiesz się od Wojciecha Biendzio, jak maksymalizować efektywność kampanii reklamowych Meta Ads w e-commerce, jak analizować kluczowe dane oraz jak efektywnie współpracować z agencjami i freelancerami.

Program obejmuje m.in. wyznaczanie KPI, optymalizację kampanii, generowanie raportów oraz techniki zwiększania sprzedaży. Szkolenie marketingowe zakończy się sesją Q&A. Uczestnicy otrzymają certyfikat, a w wersji premium dostęp do nagrania i pakietu publikacji.

Marketer+: Copywriting w social mediach. Jak pisać, aby angażować i sprzedawać

Agnieszka Gałczyńska, doświadczona specjalistka od internetowego contentu, pokaże Ci, jak pisać skuteczne teksty w social mediach. Opanujesz zasady prostego języka, unikniesz typowych błędów i nauczysz się redagować teksty, które przyciągną odbiorców. W ten sposób Twoje reklamy zwiększą swoją efektywność. Tutaj również skorzystasz z sesji Q&A oraz otrzymasz certyfikat.

Szkolenia z AI

Jednym z wartych uwagi kursów stacjonarnych na temat sztucznej inteligencji jest „ChatGPT dla marketingu w praktyce” organizowany przez AI Wizards.

Uczestnicy poznają:

  • podstawy inżynierii promptowania,
  • sposoby analizy danych i tworzenia strategii marketingowych z wykorzystaniem sztucznej inteligencji,
  • możliwości generowania grafik i treści z pomocą AI.

Oprócz tego rozważ zostanie prenumeratorem Marketera+. Dzięki temu otrzymasz dostęp do wielu szkoleń, w tym o AI. Marketing internetowy składa się z wielu obszarów i warto poznać każdy z nich.

Artykuł Partnera


Bądź na bieżąco!
Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter.