Przyszedł czas na kupno swojego pierwszego lub wymianę smartwatcha? Zobacz wskazówki, które pomogą dokonać Ci zakupu inteligentnego zegarka spełniającego Twoje wymagania.
Czy płacenie telefonem jest bezpieczne?
Nasze smartfony towarzyszą nam na każdym kroku, zastępując m.in. portfele. Jednak czy płacenie telefonem jest bezpieczne?
NFC w telefonie – czym jest i jak działa?
Technologia NFC znajduje się w coraz większej liczbie urządzeń. Znajduje też swoje wykorzystanie, np. w inteligentnych domach czy samochodach. A w dodatku jest bezdotykowa i bezpieczna.
Android Pay wprowadza swój pierwszy program lojalnościowy. Z Coca-Colą
Chyba większość z nas na to czekała. O ile na świecie takie programy lojalnościowe są już bardzo popularne, o tyle w Polsce dopiero zaczyna się na nie moda. Android Pay w nią wkroczył i to całkiem pewnym krokiem, bo towarzyszy mu Coca Cola.
iBeacon – technologia jutra, którą wykorzystują już świetne polskie aplikacje
Wykorzystujące mikrolokalizację iBeacony robią się coraz popularniejsze i co ciekawe, Polska jest jednym z pionierów w zakresie tej technologii. Estimote i Inifity to dwa najbardziej cenione projekty, a do nich dołączaj już kolejne.
Apple przekonuje: Portfel to przeżytek
W ostatnich dniach Apple udowodnił, że jest w formie. Już teraz możemy za darmo ściągnąć darmowy album U2, w najbliższych dniach dostępny stanie się iPhone 6, a ledwie tygodnie dzielą amerykańskich użytkowników od Apple Pay. Eksperci z laboratorium Sophos już teraz głośno zastanawiają się nad bezpieczeństwem tego produktu Apple.
Apple szykuje przełom w mobilnych płatnościach?
Wraz ze zbliżającą się premierą nowego iPhone’a do sieci wycieka coraz więcej informacji o prawdopodobnych możliwości telefonu. Tym razem chodzi o mobilne płatności. Firma spod znaku nadgryzionego jabłka ponoć pracuje nad systemem, który zapewni użytkownikom ich smartfonów większe bezpieczeństwo w przypadku transakcji za pomocą telefonu.
M-commerce: jak sprzedawać za pomocą smartfonów
Aplikacje do płatności mobilnych, iBeacons, mobilne czytniki kart płatniczych i kodów kreskowych. Zobacz, jak przy pomocy nowoczesnej technologii zachęcić do zakupu w Twoim sklepie użytkowników urządzeń mobilnych?
Lokalizacja w sklepach: połączenie offline i online
Jak aktywizować w “fizycznych miejscach sprzedaży” osoby, które decyzje zakupowe podejmują online oraz dużą część zakupów realizują w internecie? Zapraszam na przegląd narzędzi i technik m-commerce, które pomagają zachęcić użytkowników smartfonów do kupowania w trybie offline.