W Polsce świat mobilny wciąż kuleje

Rynek mobilny rozwija się w coraz szybszym tempie. Magazyn eMarketer szacuje wartość m-commerce na 86 miliardów dolarów do 2016 roku, a Social Cubix podaje, że w 2016 roku liczba pobrań aplikacji na smartfony i tablety zwiększy się do 3 bilionów. Za tymi trendami podążają też social media.

Czytaj więcej...

6,5 mld dolarów na reklamę mobilną w 2012 roku

Od dawna mówi się, że internet mobilny to przyszłość. Potwierdzają to dane dotyczące nakładów na reklamę mobilną, które rosną w bardzo szybkim tempie. W tym roku najwięcej środków przeznaczą kraje regionu Azja – Pacyfik, jednakże znacznie wyższe tempo wzrostu nakładów notują Stany Zjednoczone i w przyszłym roku to Ameryka Północna powinna przejąć palmę pierwszeństwa.

Czytaj więcej...

Kobiety wybierają internet w smartfonach

Kobiety częściej niż mężczyźni wskazują urządzenia mobilne jako jedyne, na których sprawdzają pocztę elektroniczną, korzystają z Facebooka czy wyszukują informacje w Sieci. Mężczyźni zyskują przewagę w przypadku komunikatorów internetowych oraz bankowości internetowej. Różnice są znacznie mniejsze jeśli idzie o zwracanie uwagi na reklamy pojawiające się na wyświetlaczach mobilnych urządzeń.

Czytaj więcej...