Często narzekamy na pojawiające się na stronach uporczywe reklamy. Okazuje się jednak, że problem ten dotyczy już nie tylko samych internatów, ale również dostawców Internetu, którzy znaleźli sposób na to jak „pozbyć się problemu”.
Kto zarobi na rynku m-commerce w Polsce?
Polski rynek m-commerce szybko się rozwija – w ubiegłym roku jego wartość wyniosła pół miliarda złotych, a w tym roku ma się podwoić. Wdrażanie rozwiązań mobilnych stało się sprawą priorytetową dla wielu polskich przedsiębiorstw, natomiast wśród konsumentów widać wreszcie realne zainteresowanie tym kanałem zakupowym.
Criptext – super bezpieczna aplikacja dla biznesu, która działa jak Snapchat
Snapchat dla biznesu? Twórcy aplikacji Criptext, wypuszczonej 6 maja w trakcie TechCrunch Disrupt NY 2014, zapewniają, że zaawansowane szyfrowanie w ich nowej aplikacji zapewnia pełne bezpieczeństwo ulotnych wiadomości, które znamy z popularnego Snapchata.
W Polsce świat mobilny wciąż kuleje
Rynek mobilny rozwija się w coraz szybszym tempie. Magazyn eMarketer szacuje wartość m-commerce na 86 miliardów dolarów do 2016 roku, a Social Cubix podaje, że w 2016 roku liczba pobrań aplikacji na smartfony i tablety zwiększy się do 3 bilionów. Za tymi trendami podążają też social media.
Szykuje się wojna między Facebookiem a Google o reklamę mobilną?
Facebook zaprezentował nowy, bardzo perspektywiczny pomysł na reklamę mobilną. Wyświetlaniem reklam poza serwisem rzucają wyzwanie potentatowi na rynku reklamy mobilnej.